خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان ویژه میانه خبر داد:

جذب ۶۰ سرمایه گذار در میانه

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۹۰

بسیاری از این سرمایه گذاران خود اتکا بوده و تنها کمکی که ما می‌توانیم به این افراد بکنیم این است که زمینه‌های لازم را برای امنیت و حل مشکلات اداری آن‌ها ایجاد و از آن‌ها حمایت کنیم.

ایلنا: فرماندار شهرستان ویژه میانه از جذب ۶۰ سرمایه گذار در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا تقی خلفاپور فرماندار شهرستان ویژه میانه در نشست ستاد جلب و جذب سرمایه گذاری این شهرستان با اشاره به اینکه سرمایه گذاران کاری جهادی انجام می‌دهند، گفت: سرمایه گذاران مبارز میدان بزرگ نبرد اقتصادی هستند.
وی گفت: بسیاری از این سرمایه گذاران خود اتکا بوده و تنها کمکی که ما می‌توانیم به این افراد بکنیم این است که زمینه‌های لازم را برای امنیت و حل مشکلات اداری آن‌ها ایجاد و از آن‌ها حمایت کنیم.
خلفاپور با تاکید بر اینکه کارگروههای سرمایه گذاری شهرستان باید تخصصی و اجرایی باشد گفت: در این وضعیت فعلی جامعه نیاز است تا با فرماندهی بحران جامعه را به سمت بهبود اقتصادی پیش ببریم که اشتغالزایی یکی از مهم‌ترین علل رفع بسیاری از مشکلات است که با جلب و جذب سرمایه گذاران این امر می‌سر می‌شود.
وی با اذعان براینکه ستاد جلب و جذب سرمایه گذار در شهرستان میانه با اعضای فعال خود به دنبال حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران هستند از رسانه‌ها خواست تا در این راستا کار تبلیغی تاثیرگذار انجام داده با انعکاس واقعیات در حوزه اطلاع رسانی این ستاد نیز تلاش کنند.
خلفاپور به همکاری فرمانداری و تشکیلات قضایی در رفع مشکلات سرمایه گذاران اشاره کرد و گفت: سپاه ناحیه هم با ایجاد کارگروههایی در حوزه‌های مختلف باید با ستاد سرمایه گذاری هماهنگ شود تا از پراکنده کاری و ایجاد مشکل جلوگیری شود.
وی شیلات، صنایع دستی، ماهی‌های زینتی، پرورش طیور را از جمله اولویتهای شهرستان برای سرمایه گذاری خواندو گفت: دادگستری باید به طور اورژانسی در شهرک‌هایی که زمین‌هایی واگذارشده اما بلااستفاده مانده است اقدامات لازم را به عمل آورد تا به کسانی واگذارشود که سرمایه و کار آماده دارند.
خلفاپور بر آموزش کارشناسانی که با سرمایه گذاران سر و کار دارند تاکید کرد و افزود: ستاد جلب سرمایه گذار باید فعال‌تر از گذشته عمل کرده و افراد کاردان و فعال را بکار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز