خبرگزاری کار ایران

هاشم‌پور اعلام کرد:

شیراز ، میزبان اجلاس سراسری انبوه‌سازان مسکن و ساختمان کشور

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۸۲۲

معاون شهردار شیراز از برگزاری اجلاس‌سراسری انبوه‌سازان مسکن و ساختمان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، هاشم‌پور با اعلام این خبر  افزود: اجلاس سراسری انبوه‌سازان مسکن و ساختمان به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد صنعت ساختمان کشور با حضور انبوه‌سازان، سرمایه گذاران و صاحب‌نظران حوزه مسکن و ساختمان و با شعار "شیراز؛ کهن شهر گذشته، آرمان شهر آینده" در تاریخ 4 بهمن‌ماه در شیراز برگزار خواهد شد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز افزود: تدابیر و اقدامات جدیدی در راستای ارتقاء و تحرک بخشی به بازار راکد ساختمان در دست اقدام است که در این اجلاس مطرح و پس از بررسی و نهایی شدن، اجرایی خواهند شد.

هاشم‌پور با تاکید بر اهمیت نقش ساخت‌وساز در درآمدهای شهرداری و لزوم تدوین استراتژی‌های لازم برای رونق بازار ساختمان و همچنین ترغیب و تشویق فعالان بخش مسکن گفت: باید در این‌خصوص تمهیدات و امتیازات تشویقی در نظر گرفته شود تا با تبیین اهداف و اولویت‌بندی آنها، تعریف استراتژی‌ها و در نهایت تدوین یک برنامه اجرایی، ضمن در نظر داشتن مدیریت ریسک و کنترل‌های داخلی برای مقابله با بحران در سطوح عالی تصمیم گیری انجام شود.

وی ضمن تاکید بر ارزیابی برنامه‌ها و سیاست‌های دولت در بخش ساخت‌وساز، از  بررسی راهکارهای ورود بنگاه‌های مالی به بخش مسکن و شناسایی ابعاد و چالش‌های این صنعت خبر داد و خاطرنشان کرد:بازآفرینی شهری، تلاش برای رونق ساخت‌و‌ساز، توانمندسازی بنگاه‌های اقتصادی، جذب سرمایه‌گذار و توسعه شاخصه‌های اقتصادی از دیگر رویکردهای این نشست خواهد بود.

هاشم پور با اشاره به لزوم توجه به جلب اعتماد عمومی و شفاف‌سازی افزود: با حمایت شورای محترم اسلامی شهر شیراز و با توجه به وظیفه ذاتی شهرداری به‌عنوان یکی از متولیان ساخت و ساز در کشور و یکی از محرکان صنعت ساختمان، باید اعتماد و امید مردم را بازسازی کرد.

وی افزود: معتقدم برای این بازسازی باید تحولی در ساخت‌وساز صورت گیرد البته نه از بیرون بلکه از درون این ساختار باید ایجاد شود تا اعتمادسازی عمومی انجام گردد.

اجلاس یک‌روزه سراسری انبوه‌سازان مسکن و ساختمان کشور، روز پنجشنبه مورخ 4 بهمن با حضور بیش از 250 نفر از انبوه سازان مطرح در شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز