خبرگزاری کار ایران

در پی بارش‌های اخیر؛

ارتفاع برف در گلستان به ۶۰ سانتیمتر رسید/ دمای منفی 7 درجه در ارتفاعات گرگان

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۹۸۴

در پی بارش های اخیر در استان گلستان، ارتفاع بارش برف در این استان به حدود 60 سانتیمتر رسید.

به گزارش ایلنا، فعالیت سامانه ناپایدار از دیروز در گلستان، بارش‌های شدیدی را در پی داشته است.

این سامانه سرد و بارشی، کاهش محسوس دمای هوای استان را نیز موجب شده است. در ارتفاعات توسکستان گرگان دمای هوا در سردترین حالت به ۷- درجه سانتیگراد کاهش یافت.

بارش‌ها در ارتفاعات و کوهپایه به شکل برف و کولاک، همراه با مه غلیظ بوده به طوری که در توسکستان گرگان ارتفاع برف به بیش از ۶۰ سانتیمتر رسیده است.

بر اساس اعلام هواشناسی گلستان، امروز و امشب هم در مناطق پایین دست به ویژه شرق استان و حتی مناطق شهری، بارش برف انتظار می‌رود.

به سبب کولاک، مه غلیظ و کاهش قابل ملاحظه دید، یخبندان و لغزندگی جاده ها، اختلال در تردد جاده‌ای به ویژه در جاده‌های کوهستانی و مناطق سردسیر استان محتمل است.

بر اساس اعلام هواشناسی گلستان، بارش‌ها تا فردا در استان ادامه دارد، اما سرمای هوا همچنان برقرار است.

پلیس راه گلستان به مردم توصیه کرد: در این مدت از رفت و آمد‌ها و سفر‌های غیر ضروری به ویژه در مناطق کوهستانی و سردسیر خودداری کنند و از آن‌ها خواست: در صورتی که قصد عبور از جاده‌های کوهستانی دارند، حتما تجهیزات زمستانی مخصوصا زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز