خبرگزاری کار ایران

به علت تداوم بارش برف و باران؛

تردد کامیون‌ها درمحور سنندج -مریوان ممنوع شد/ کاهش محسوس دما از فردا

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۰۹۸

تردد کامیون‌ها به علت بارش برف وباران در گردنه تودار جاده سنندج - مریوان ممنوع شد.

به گزارش ایلنا، فرمانده پلیس راه کُردستان گفت: تردد انواع کامیون و خودرو‌های کشنده در گردنه تودارملای جاده سنندج - مریوان به علت تداوم بارش برف و باران ممنوع است.

سرهنگ عیسی گوهری، افزود: هم اکنون بیشتر مسیر‌های ارتباطی در این استان شاهد بارش برف و باران است، ولی به علت تداوم بارش برف در گردنه تودارملا در جاده سنندج - مریوان تردد انواع خودرو‌های کشنده تا اطلاع ثانوی در این مسیر ممنوع اعلام شده است.

وی گفت: هم اکنون در تمام مسیر‌هایی منتهی به شهر‌های مریوان، بانه و دیواندره و همچنین گردنه‌های برف‌گیر استان شاهد بارش برف هستیم و وجود مه صبحگاهی نیز در برخی از این نقاط دید افقی رانندگان را به شدت کاهش داده است.

فرمانده پلیس راه کُردستان، افزود: با توجه به تداوم بارش‌ها به ویژه در ارتفاعات همراه داشتن زنجیر چرخ لازمه تردد در مسیر‌های ارتباطی است و پلیس مانع از تردد رانندگانی می‌شود که فاقد زنجیر چرخ هستند.
بارش برف و باران از چهارشنبه هفته گذشته در استان آغاز شده و هواشناسی می‌گوید: فعالیت این سامانه بارشی امروز هم ادامه دارد و در مناطق غربی استان شدت بیشتری دارد.

از فردا، دوشنبه تا اواخر هفته جاری کاهش محسوس دما سبب وقوع یخبندان‌ شبانه و صبحگاهی در سطح استان می‌شود.

بنا بر اعلام هواشناسی، کولاک برف و مه‌گرفتگی در گردنه‌ها و نواحی سردسیر و مرتفع استان موجب کاهش دید افقی و اختلال در تردد می‌شود.

به دنبال این سامانه بارشی، روز دوشنبه تا اواخر هفته جاری کاهش محسوس دما سبب وقوع یخبندان‌ شبانه و صبحگاهی در سطح استان می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز