خبرگزاری کار ایران

فرماندار ریگان خبرداد:

گرد و غبار ۱۴۷ ریگانی را راهی مراکز درمانی کرد/ وضعیت بحرانی در شهرستان

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۸۲۴

فرماندار ریگان از راهی شدن 147 نفر به مراکز درمانی این شهرستان به دلیل گرد وغبار شدید خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امین باقری در این باره گفت: 147 نفر در شهرستان ریگان طی دو روز گذشته تاکنون به دلیل گرد و خاک شدید راهی مراکز بهداشتی درمانی این شهرستان شدند.
 
وی افزود: همچنین گرد و غبار باعث کاهش دید در محور ترانزیتی ریگان -چابهار شد و همچنین راه ارتباطی ۷۳ روستا نیز مسدود شده است.
 
فرماندار ریگان از تعطیلی تمامی مدارس شهرستان ریگان در امروز خبرداد.
 
باقری عنوان کرد: نیمی از روستا‌های شهرستان در محاصره گرد و غبار شدید قرار گرفته اند که این امر بر مشکلات اهالی این روستا‌ها افزوده و تاکنون هزاران هکتار از نخلستان‌ها و باغات مزارع و یونجه در این شهرستان در زیر شن‌های روان مدفون شده است.
 
فرماندار ریگان وضعیت شهرستان را بسیار بحرانی بر شمرد و ابراز کرد: با توجه به پایش دستگاه گرد وغبار در این شهرستان وضعیت شهرستان بسیار خطرناک است.

وی تصریح کرد: جاده ترانزیت ریگان -چابهار که به مدت ۴ ساعت مسدود شده بود توسط نیرو‌های راهداری بازگشایی شد.
 
تا کنون ۱۶ روستا در ریگان در اثر گرد  وغبار خالی از سکنه و ۱۵۰ روستا نیز در محاصره شن‌های روان قرار دارد.
 
ادامه وزش طوفان شن باعث تشدید مشکلات در شرق استان کرمان شده است و مدارس شهرستان ریگان و بخش نگین کویر فهرج امروز سه شنبه هم تعطیل اعلام شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز