خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای شهر کرج؛

خستو خواستار ارائه گزارش جامع مترو از سوی شهردار شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۹۸۳

سخنگو و رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج خواستار ارائه اطلاعات دقیق پروژه مترو از سوی شهردار این کلانشهر شد.

به گزارش ایلنا، رحیم خستو در نطق پیش از دستور در ابتدای صد و هفدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که صبح امروز (یکشنبه 23 دی) برگزار شد، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به وعده‌هایی که در خصوص جدول زمانبندی راه اندازی ایستگاه های خط 2 مترو به شهروندان ارائه می شود، باید مشخص شود که آیا این وعده عملیاتی است یا خیر؟ چرا که حفظ سرمایه اجتماعی و اعتماد شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی از شهردار کرج تقاضا کرد گزارشی با محورهای پیش‌بینی هزینه‌های راه اندازی خط 2 ، منابع مالی پیش‌بینی شده، ظرفیت سالانه شهرداری برای تزریق مالی به پروژه و در نهایت زمان دقیق افتتاح ایستگاه ها را به شورا ارائه کند تا تصمیم گیری لازم برای آن به عمل آید. 

عضو دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج در ادامه گفت: چنانچه این پروژه اعتبار 4 هزار میلیارد تومانی نیاز دارد، ما در پروسه 4 ساله و هر سال 1000 میلیارد تومان به مترو تزریق کنیم تا کار یکسره شود اما اگر بناست این پروژه تا 20 سال آینده نیز به سرانجام نرسد و ما همه ساله چند ده میلیارد تومان از سرمایه های شهر را به آن تزریق کنیم، باید گفت که کار بیهوده‌ای است.

وی با اشاره به مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره) و سوء مدیریت احتمالی در این مرکز درمانی، از استاندار البرز و همچنین شهردار کرج تقاضا کرد که مسائل مربوط به این مجموعه را به دقت مورد بررسی قرار دهند تا دامنه مشکلات گسترده‌تر نشود و همچنین بتوان از آن به نفع شهر و در راستای رفع نیازهای درمانی استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز