خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

اعدام سه سارق طلافروشی یاسوج در ملاء عام

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۷۸۶

سه سارق و قاتل صاحب طلافروشی میدان هفت تیر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز یکشنبه در یکی از خیابان های این شهر در ملاء عام به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام غلامرضا مزارعی گفت: این افراد به نام های ک.ج، ر.ر و ع. ج به جرم سرقت، گروگانگیری و قتل صاحب طلافروشی میدان هفت تیر یاسوج و تایید دیوان عالی کشور به اعدام محکوم شده بودند.

مزارعی افزود: سارقان 6 نفر بودند که به صورت زنجیره‌ای و حرفه‌ای اقدام به سرقت و گروگانگیری از صاحبان طلافروشی‌ها در استان های کهگیلویه و بویراحمد و فارس می‌کردند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با هشدار به مجرمان، اشرار و متعرضان به حقوق مردم و امنیت عمومی، تصریح کرد: دستگاه قضایی با هرگونه تجاوز به حقوق و حریم خصوصی مردم، قاطعانه و قانونی برخورد خواهد کرد.

وی اعدام مجرمان و متجاوزان در ملاء عام را درس عبرتی برای مخلان امنیت عمومی دانست و اظهار داشت: هیچ حاشیه امنی برای این افراد وجود ندارد.

اول بهمن سال گذشته خبری مبنی بر سرقت از طلافروشی و گروگان گیری صاحبان آن در میدان هفتم تیر یاسوج در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی منتشر که یک روز پس از وقوع این حادثه جسد مرد طلافروش در پارک جنگلی یاسوج و در خودروی شخصی‌اش کشف شد.

قاتلان صاحب طلافروشی میدان هفت تیر یاسوج که در این جنایت اقدام به سرقت، گروگانگیری و قتل طلافروش کرده بودند، 24 خرداد امسال توسط نیروهای اطلاعاتی و پلیس دستگیر شدند.

این سه قاتل و سارق طلافروش میدان هفت تیر یاسوج با تلاش و رصد اطلاعاتی دقیق نیروهای پلیس کهگیلویه وبویراحمد و با هماهنگی و همکاری مرجع قضایی استان در یاسوج و استان فارس دستگیر شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز