خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان مرکزی خبرداد:

توزیع روزانه ۱۲ تن گوشت مرغ با نرخ مصوب در شهر اراک

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۳۹۶

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان مرکزی از توزیع روزانه ۱۲ تن گوشت مرغ با نرخ مصوب در شهر اراک خبر داد.

به گزارش ایلنا، نادر مومنی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان مرکزی گفت: به طور میانگین روزی ۱۲ تن مرغ گرم در ۱۳ فروشگاه منتخب در اراک با قیمتی ارزانتر از بازار توزیع می‌شود و این مقدار هم قابل افزایش و هم قابل توزیع در سایر مناطق استان مرکزی است.

مومنی افزود: با تصمیم ستاد تنظیم بازار کشور و متعاقب آن ستاد تنظیم بازار استان مرکزی مقرر شد مقادیری مرغ گرم در فروشگاه‌های منتخب توسط مرغداران یا انجمن‌ها یا زنجیره‌های تولید توزیع شود که از روز هفدهم دی‌ماه این کار شروع شده و اثرگذاری خوبی در بازار داشته است.

وی اضافه کرد: مرغ توسط همین انجمن‌ها و زنجیره‌ها و مرغداران فرآوری و توزیع می‌شود و در قبال آن ما هم بخشی از نهاده‌های مورد نیاز واحد‌های مرغداری را تامین می‌کنیم و در اختیارشان قرار می‌دهیم.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان مرکزی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۸۵۰ تن گوشت گوساله منجمد حدود ۲۲۰ تن گوشت گوسفندی وارداتی و حدود ۹۵۰ تن گوشت مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌ها توزیع شده است.

وی بیان کرد: در پی اتفاقاتی که در بازار افتاد و تغییر نرخ ارز مقرر شد با عقد یک تفاهمنامه از هفته آینده تخم مرغ به قیمت هر شانه ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان در فروشگاه‌های منتخب به مصرف کنندگان عرضه شود و در قبال آن به مرغداران که این اقدام را انجام می‌دهند تسهیلاتی از قبیل: نهاده در اختیارشان قرار دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز