خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی ساوه خبر داد؛

انهدام باند سارقان منازل در ساوه/ کشف ۳۸ فقره سرقت از دزدان خانه‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۵۹۸

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از انهدام یک باند سرقت از منازل در این شهرستان و کشف ۳۸ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ پرویز اسدی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شخصی در این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پلیس آگاهی شهرستان در انجام تحقیقاتی دریافت که سارقان در بیشتر موارد به‌صورت گروهی و با تشکیل یک باند سرقت، شب‌ها و از طریق قسمت‌های ناایمن اماکن، اقدام به سرقت از منازل خالی از سکنه شهروندان می‌کنند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: در ادامه تحقیقات با شناسایی مشخصات سرکرده باند سرقت، مأموران انتظامی موفق شدند او را که از مجرمان سابقه د ار بود، با انجام عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

اسدی یادآور شد: متهم در بازجویی‌های پلیس به انجام سرقت‌های مختلف از منازل شهرستان ساوه با همدستی دیگر دوستانش و فروش اموال مسروقه به مال‌خران اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به شناسایی و دستگیری چهار نفر دیگر از همدستان سرکرده این باند در دیگر عملیات پلیس گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی، تاکنون به ۳۸ فقره سرقت از منازل اعتراف کرده‌اند و تعدادی از اموال سرقتی نیز از مخفیگاه آنان کشف و به مالباختگان تحویل داده‌شده است.

اسدی با اشاره به تکمیل تحقیقات پلیس در این پرونده، گفت: پنج متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز