خبرگزاری کار ایران

هشدار دادستان به نحوه برگزاری یک کنسرت در یزد

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۳۳۰

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد، نسبت به عدم رعایت حدود و شئونات قانونی در کنسرت‌ها و هنجارشکنی در این زمینه هشدار داد.

به گزارش ایلنا، علی اکبر شمس با اشاره به اجرای یک کنسرت با حضور یکی از خواننده‌های کشور، در چند روز اخیر در استان یزد، اظهار داشت: متأسفانه در این کنسرت یکسری از اتفاقات خلاف عرف، شرع و قانون رخداده است و این اتفاقات، مذموم و غیر قابل دفاع  است و عدم برخورد با این قبح شکنی موجب تکرار و تداوم اینگونه رفتار خواهد شد.

این مقام قضایی خطاب به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مبنی بر لزوم برخورد قانونی با مؤسسه فرهنگی و هنری برگزار کننده این کنسرت ابراز داشت: باید از واگذاری اجرای چنین برنامه‌هایی به مؤسسه خاطی تا اطلاع ثانوی جلوگیری شود و به دیگر مؤسسات دخیل در موضوع نیز اخطار کتبی مبنی بر لوزم رعایت مقررات شرعی و قانونی ارسال شود.

وی توجیه و اخطار به برگزار کنندگان و مشخصاً خوانند‌گان را خواستار شد و بیان داشت : باید نسبت به الزام رعایت حدود و مقررات، قبل از اجرا توجیه کامل صورت گیرد و بدیهی است در صورت تخلف از اجرای برنامه‌های آتی آنان در یزد جلوگیری به عمل خواهد آمد.

به گزارش سایت دادگستری یزد، این مقام قضایی تصریح کرد: کسی با شادی و تفریح مردم مخالف نیست، اما شادی باید در چارچوب قوانین و توجه به شرایط عرفی و فرهنگی جامعه باشد.

دادستان عمومی و انقلاب یزد، افزود: بافت مذهبی و فرهنگی استان دارالعباد یزد، هنجار شکنی و قبح‌زدایی در مسائل اجتماعی را بر نمی‌تابد و اینگونه رفتار‌ها با واکش تند مردم  متدین و اقشار فرهیخته استان و بالتبع دستگاه قضایی مواجه خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز