خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

اقدام به بازگشایی 38 روستای منطقه کوهرنگ/15 روستای موگویی تا اطلاع ثانوی مسدود است

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۵۱۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان کوهرنگ از مسدود شدن راه ارتباطی 30 روستای شهرستان کوهرنگ خبر داد گفت: راه‌های ارتباطی این روستاها که براثر بارش برف مسدود شده بود ظرف دو روز آینده بازگشایی خواهند شد.

بهنام چراغ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: بارش برف که از شب گذشته در شهرستان کوهرنگ اغاز شد تا ظهر امروز ادامه داشت. به طوری که ارتفاع برف در گردنه‌ها به بیش از 70 سانتی‌متر و در شهر به حدود 25 سانتی‌متر رسیده است.

چراغ پور افزود: راه ارتباطی 38 روستای این شهرستان به دلیل بارندگی برف مسدود است که ظرف امروز و فردا توسط عوامل راهداری بازگشایی خواهند شد. 15 روستای دهستان موگویی ، هم‌چنین شماری از روستاهای دو آب صمصامی نیز بسته شده که راهداران می‌کوشند تا راه ارتباطی این روستاها را طی روزهای آینده بازگشایی کنند.
 
وی عنوان کرد: مسیر جایگزین برای دهستان موگویی از جاده لرستان و فریدن شهرستان اصفهان انجام می‌شود.
 
چراغ پور گفت: هم‌اکنون در گردنه‌های شهرستان کوهرنگ کولاک، مه و باد شدید وجود دارد و تردد به دشواری انجام می‌شود، هم‌چنین در محورهای کوهستانی این شهرستان تردد به سختی و با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز