خبرگزاری کار ایران

عزیزاله شهبازی:

کاهش آسیب‌های اجتماعی در گرو افزایش بسترهای اشتغال است

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۰۸۵

استاندار البرز تاکید کرد که کاهش آسیب‌های اجتماعی در گرو افزایش بسترهای اشتغال است.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در جلسه‌ای با مدیرکل و معاونان سازمان صمت البرز با اشاره به اینکه باید وضعیت واحدهای صنعتی استان دقیق احصا شود، افزود: برخی واحدهای فعال در استان فاقد شناسنامه و مجوز از سازمان صمت هستند از این رو باید مدلی تدوین شود که با دریافت مجوز از حمایت های لازم برخوردار شوند.

وی ادامه داد: با انسجام و همکاری می توانیم در استان، موانع تولید را برطرف کنیم و این امر را پیگیری و رصد دقیق محقق می شود.

شهبازی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید نظارت و بررسی بروز و آنلاین بر وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی داشته و مسئولان استان را از این روند آگاه کند. براساس اطلاعات دقیق از وضعیت تولید و صنعت استان می‌توان تدابیر لازم را در راستای تسهیل و رفع موانع آنها اندیشید.

استاندار البرز اضافه کرد: باید شرایطی فراهم شود که واحدهای فعال استان با قدرت به کار خود ادامه دهند و هیچ واحدی تعطیل نشود. به دلیل اهمیت موضوع اشتغال و تولید، از بدو ورود به البرز، ارتباط تنگاتنگی با سازمان صمت استان داشته ایم.

شهبازی با اشاره به اینکه کاهش آسیب های اجتماعی در گرو افزایش بسترهای اشتغال است، افزود: با توجه به این امر همواره به دنبال تسهیل در روند تولید و به تبع آن اشتغال بوده ایم.

وی عنوان کرد: طبق سیاست‌های اصلی نظام و راهبردهای تعیین شده از سوی دولت، به‌عنوان نماینده عالی دولت در استان باید کمک حال بخش تولید و تسهیل گر مسیر آنها برای ایجاد بسترهای اشتغال باشیم.

استاندار البرز با عنوان اینکه شرح وظایف سازمان صمت از اهمیت بالایی برای نظام برخوردار است، افزود: سرمایه گذاران و تولیدکنندگان افراد هوشمندی هستند که در این برهه همچنان با روحیه جهادی و انقلابی پای کار ایستاده اند بنابراین باید این حضور را ارج نهاد و به آنها کمک کرد.

شهبازی خاطرنشان کرد: در سیاست کلی نظام و دولت، نگاه امنیتی به مردم و تولیدکنندگان نیست از این باید آبروی افراد را محترم شمرد و در چارچوب قانون و فارغ از اغراق و بزرگنمایی با متخلفان برخورد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز