خبرگزاری کار ایران

تولیت آستان رضوی در دیدار با شهردار جدید مشهد:

شهرداری مشهد برای حل گره ترافیکی اطراف حرم رضوی برنامه‌ریزی کند

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۲۷۷

تولیت آستان رضوی گفت: آستان قدس رضوی چه در دوره مدیریت‌های قبلی و چه در دوره مدیریت فعلی برای هرگونه همکاری در خدمت به زائران و مجاوران امام هشتم(ع) اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید ابراهیم رئیسی در دیدار با محمدرضا کلایی، شهردار جدید مشهد، کمبود پارکینگ را از مشکلات جدی برای زائران و مجاوران دانست و خاطرنشان کرد: شهرداری باید علاوه بر سرعت بخشیدن به طرح‌های نوسازی اطراف حرم، توجه ویژه به احداث پارکینگ‌های عمومی داشته باشد.

وی افزود: آستان قدس رضوی چه در دوره مدیریت‌های قبلی و چه در دوره مدیریت فعلی برای هرگونه همکاری در خدمت به زائران و مجاوران امام هشتم(ع) اعلام آمادگی کرده است.

رئیسی عنوان کرد: اقدامات و تلاش‌های خوبی در حاشیه شهر مشهد و خدمت به مردم آنجا به لحاظ فرهنگی، آموزشی و عمرانی صورت گرفته است اما کافی نیست و بایستی در اولویت‌های کاری شما باشد.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه به شهردار جدید مشهد توصیه کرد: فرصت خدمت خالصانه به زائران و مجاوران امام هشتم(ع) را غنیمت بشمارید و از سرمایه جوانی خود برای گره گشایی از مشکلات این شهر بهره لازم را ببرید.

وی تأکید کرد: رفع محرومیت از چهره شهر در اولویت کاری باشد زیرا زیبنده شهر مشهد که سالانه میزبان میلیون‌ها زائر از داخل و خارج است، نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز