خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه کرامت

نمازگزاران جمعه کاشان امروز میزبان خادمان حرم رضوی هستند

مدیرمسوول موسسه خادمان حضرت رضا (ع) گفت: یازدهمین کاروان زیرسایه خورشید بامداد امروزجمعه ۳۰مردادماه وارد کاشان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان توکلی با اعلام این خبر گفت: امسال برای یازدهمین سال شهرستان کاشان معطر به شمیم بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) می‌شود.

توکلی افزود: حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه کاشان – حضوردر گلزار شهدای کاشان – حضور در روستای حسنارود – نشلج و مشهد اردهال از جمله برنامه‌های روز جمعه ۳۰مرداد است.

روح الله توکلی افزود: جشن زیر سایه خورشید امسال با شعار حضورتان در تمام زندگیم جاری‌ست یا علی‌بن‌موسی‌الرضا (ص) در ۳۱ استان و ۱۵ کشور جهان از ۲۵ مرداد تا ۴ شهریور ماه برگزار ‌شود.

وی گفت: در این کاروان ۳ خادم حرم رضوی از آستان قدس رضوی به همراه ۱ مبلغ و یک مسئول کاروان حضور دارند.

توکلی، با تاکید بر اینکه امسال خادمان آستان قدس رضوی با شرکت در ویژه برنامه‌های متنوع به مدت ۶ روز از ۳۰ مرداد تا پنجم شهریورماه در دارالمومنین کاشان حضور دارند گفت: دیدار با علما، عیادت از بیماران بیمارستان شهید بهشتی، بازدید خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان، حضور دلجویی از افراد در زندان و اجرای برنامه در شهرهای قمصر، نیاسر، برزک آستان مقدس سلطان علی بن باقر (علیه السلام) در مشهد اردهال و روستای نشلج از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده موسسه با حضور خدام حرم رضوی در این اماکن است.

گفتنی‌ست: جشن ملی زیر سایه خورشید در کاشان روز چهارشنبه ۴شهریورهمزمان با شام میلاد امام رضا (ع) در محل برگزاری هفتمین جشنواره ملی آه وآهو با سخنرانی حجت السلام مستشااری و مولودی خوانی در کاشان برگزار می‌شود.

کد خبر : ۲۹۸۸۰۸