خبرگزاری کار ایران

فرماندار باخرز:

برجام نشان داد عقلانیت و منطق بر سیاست خارجی کشور حاکم است

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۲۱۴

نشست هم‌اندیشی حامیان دولت در شهرستان باخزر خراسان رضوی با حضور فرماندار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از باخزر، شافعی در جلسه هم‌اندیشی حامیان دولت در باخرز، برجام را یک برنامه تصمیم‌گیری و مراوده‌ای بین‌المللی با رویکرد مثبت به ایجاد تعامل در عرصه جهانی خواند و گفت: ایران در جریان برجام نشان داد که عقلانیت و منطق حاکم بر سیاست خارجی کشور است و توانست امریکا را در جریان برجام منزوی کند.

وی با تحلیل رفتار ایران در جریان برجام گفت: رویکرد آمریکا در موضوع وضع تحریم‌های مجدد علیه ایران 1- تغییر رویکرد ایران در فضای بین المللی 2- مجبور کردن متحدانش برای همراهی با این کشور در تحریم ایران 3- خرد کردن جمهوری اسلامی در جهان جهت تن‌دادن ایران به مذاکرات بود که خوشبختانه عقلانیت حاکم بر سیاست خارجی و نوع مراودات ایران با دنیا این اجازه را به آمریکا نداد و آمریکا نتوانست به این اهدافش برسد.

شافعی با اشاره به اینکه آمریکا دنبال این است تا ایران را در تنگنای اقتصادی قرار دهد، گفت: برای گذر از تنگناها و فشارهای اقتصادی نیازمند روحیه وحدت و همدلی، کار و تلاش در کشور هستیم و افزود در حوزه داخلی مشکلاتی وجود دارد و شرایط امروز دولت یک شرایط خاص است. باید تلاش کنیم دولت بتواند به سلامت از این گذرگاه عبور کند.

نماینده‌عالی دولت همچنین افزود: نگاه دولت توجه به بخش اقتصادی و ارتقاء وضعیت اشتغال و سرمایه‌گذاری در شهرستان است. نگاه دولت در حوزه سیاسی در شهرستان نگاهی اعتدالی است و نگاه صرف سیاسی و جناحی نداریم.

وی همچنین با تاکید بر  لزوم اطلاع‌رسانی خدمات و اقدامات دولت گفت: ادارات موظف خواهند بود خدمات دولت را اطلاع‌رسانی کند. ما نیز تلاش خواهیم کرد زمینه اطلاع‌رسانی خوبی در شهرستان فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز