خبرگزاری کار ایران

از ۲۱ تا ۲۴ آذرماه در استان فارس برپا می شود ؛

دهمین نمایشگاه گردشگری بزرگ پارس در شیراز / حضور 6 کشور خارجی در نمایشگاه

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۰۸۲

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و کردشگری گفت: دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس از ۲۱ تا ۲۴ آذر در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مصیب امیری ظهر امروز یکشنبه-19 آذرماه جاری- در نشست خبری دهمین نمایشگاه گردشگری پارس افزود: این نمایشگاه از ۲۱ تا ۲۴ آذر در شیراز برگزار می‌شود که محورهایی مانند گردشگری سلامت در اولویت قرار دارد.

امیری ادامه داد: بیمارستان‌های دولتی و خصوصی در این نمایشگاه حضور دارند و دفاتر خدمات مسافرتی و ایرلاین‌ها نیز حاضر هستند.
 
وی تصریح کرد: گردشگری مذهبی از دیگر اولویت‌های این نمایشگاه است که در کنار آن گردشگری تاریخی و فرهنگی نیز مد نظر قرار دارد.
 
مدیرکل میراث فرهنگی فارس یادآور شد: توجه به محور ساسانی از موارد مد نظر است و سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری نیز مد نظر قرار دارد.
 
امیری ادامه داد: نشست های تخصصی با محوریت گردشگری سلامت، محور سلامت و... برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: آژانس های ۶ کشور ترکیه، سنگاپور، امارات، عمان، اندونزی و هند و دیگر ادارات کل استان‌های دیگر نیز حضور دارد.
 
مدیرکل میراث فرهنگی فارس افزود: ۳۰ نماینده مجلس برای بازدید اعلام آمادگی کردند که در کنار نمایندگان فارس قرار خواهند گرفت تا مباحث مربوط به گردشگری مطرح شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز