خبرگزاری کار ایران

آقایی خبر داد:

رشد 51 درصدی تخلیه و بارگیری کالای نفتی و غیرنفتی در بندر چابهار

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۹۱۸

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: طی هشت‌ماهه سال‌جاری، تخلیه و بارگیری انواع کالای نفتی و غیر نفتی بندر چابهار 51 درصد و تخلیه و بارگیری کانتینر 73 درصد رشد داشته است.

به گزارش ایلنا، بهروز آقایی اظهار داشت: تخلیه و بارگیری کالاهای غیر نفتی 40 درصد رشد و کالاهای نفتی 1/60 درصد رشد را نسبت به بازه زمانی یاد شده نشان می دهد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به افزایش 22.2 درصدی پهلوگیری شناورهای ورودی بالای هزار تن و افزایش 22.5 درصدی شناورهای خروجی بالای 1000 تن؛ میزان رشد تخلیه و بارگیری کانتینر (TEU) طی مدت مذکور را نسبت به زمان مشابه 73 درصد اعلام کرد.

آقایی در پایان خاطرنشان کرد: رشد عملیاتی بندر چابهار نشان از هدف گذاری اصولی سازمان بنادر و دریانوردی در توسعه عمرانی و تجهیزاتی، اعمال تخفیفات و تسهیلات ویژه و پیگیری توافقنامه موسوم به «توافقنامه چابهار» و همچنین توانمند ساختن بندر شهید بهشتی در تخلیه و بارگیری و انتقال کالاهای ترانزیتی در این بندر استراتژیک بوده که امروزه پهلوگیری کشتی‌های با آبخور بالا و بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات استراتژیک موجبات کاهش قیمت تمام شده و کاهش زمان انتقال کالا به بازارهای هدف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز