خبرگزاری کار ایران

سرپرست منطقه ۹ شهرداری:

مودیان از جایزه خوش حسابی بهره مند می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۷۵۲

سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج گفت: افرادی که عوارض خود را به موقع پرداخت کنند، 10 درصد جایزه خوش حسابی دریافت می کنند.

به گزارش ایلنا، آرش یگانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهروندان با پرداخت عوارض می‌توانند علاوه بر برخورداری از رفاه اجتماعی و اقتصادی، شهری پویاتر و بانشاط‌تر داشته باشند. 

وی با اشاره به اینکه در قوانین عوارض نوسازی بندهای تشویقی و تنبیهی برای شهروندان نیز لحاظ شده‌است، افزود: افرادی که عوارض خود را به موقع پرداخت کنند از 10 درصد جایزه خوش حسابی بهره مند شده و افرادی که در پرداخت عوارض خود کوتاهی می کنند شامل جریمه می شوند.

این مسئول ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری به دنبال کسب درآمدهای پایدار است و با فرهنگ‌ سازی می‌توان بخش قابل توجهی از این درآمدها را داشته باشد.

یگانی گفت: خوشبختانه نگاه تعاملی بین شهرداری و شهروندان به وجود آمده است که می‌توان انتظار داشت شهروندان با پرداخت به موقع عوارض به کمک مدیریت شهری بیایند.

سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج از چاپ و توزیع 32 هزار فیش نوسازی درسطح منطقه خبر داد و یادآور شد: توزیع فیش های عوارض سالیانه نوسازی مربوط به سالهای قبل 97 و از ابتدای مهرماه سال جاری توسط شهرداری منطقه بصورت اولویت بندی در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز