خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و گو با ایلنا مطرح شد؛

دستاوردهای سفر گوانجو بیشتر از هزینه آن خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۹۵۷

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: دستاوردهای سفر بیشتر از هزینه آن خواهد بود و اگر بتوانیم چند تور گردشگری بیاوریم و سفر بازرگانان را تسهیل و زمینه جذب سرمایه‌گذار را فراهم کنیم دستاورد سودمندی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمیدرضا آقاملایی در خصوص سفر شهرداری گرگان به گوانجو چین برای شرکت در مجمع جهانی شهرداران  گفت: دعوت نامه‌ای از طرف شهردار گوانجو به شهرداری گرگان برای شرکت در مجمع جهانی شهرداران ارسال شده است که اسامی افراد دعوت شده به طور شفاف در این دعوت نامه آمده‌است.

وی ادامه داد: در متن دعوت‌نامه به شفاف جایگاه حقوقی دو همراه ذکر شده است و قرعه کشی در صحن کاری اشتباه بود. فلسفه جلسه روز شنبه شورا و قرعه کشی برای رفتن به سفر چین را درک نکردم در حالی‌که شهرداری گوانجو طی نامه رسمی اسامی افرادی که باید به این سفر می‌رفتند را ارسال کرده بود و طبعا  کسان دیگری غیر از این افراد از این صندوق بیرون می‌آمدند،ن می‌توانستند به این سفر بروند .

آقاملایی تأکید کرد: خواهرخواندگی گرگان و گوانجو مطرح شده است و این سفر به دلیل وجود نقاط مشترک میان گرگان و گوانجو مانند اشتراکات تاریخی ، علمی و دانشگاهی، گردشگری بودن شهرو این که هر کدام یا بندری هستند و یا در کنار بندر قرار دارن می تواند به ما کمک کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان افزود: این خواهرخواندگی می‌تواند برای تبادلات آموزشی، فرهنگی و تجاری سودمند بوده و این که هزینه‌ها برای ما رایگان است، فرصت خوبی است.

آقاملایی گفت: دومین شهر بزرگ شمال کشور هستیم و بقیه شهرها چندین خواهرخواندگی دارند و ما باید از تجربیات آنها نیز استفاده کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد: دستاوردهای سفر بیشتر از هزینه آن خواهد بود و اگر بتوانیم چند تور گردشگری بیاوریم و سفر بازرگانان را تسهیل و زمینه جذب سرمایه گذار را فراهم کنیم دستاورد سودمندی برای ما خواهد بود.

آقاملایی در پایان به جشنواره پاییز هزار رنگ گرگان و برنامه‌های آن اشاره کرد و اهمیت آن را در توسعه گردشگری مهم برشمرد و گفت متاسفانه حاشیه سازی‌ها پیرامون سفر به چین باعث شد تا رسانه‌ها از پرداختن به کارهای بزرگی که در جشنواره پاییز هزاررنگ گرگان و روز ملی گرگان (پنج آذر) توسط شهرداری و شورا و سایر نهادها انجام شد، غفلت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز