خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی خبرداد:

تردد در گردنه‌های تیوان و گوجگی با زنجیر چرخ

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۱۹۸

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: تردد در گردنه تیوان در جاده قوچان -درگز و گردنه گوجگی در جاده مشهد - کلات به دلیل بارش برف فقط با زنجیر چرخ میسر است.

به گزارش‌ایلنا، سرهنگ هادی امیدوار گفت: به دلیل بارش شدید و سنگین برف در گردنه تیوان تردد خودرو‌های کامیون مفصل دار از ساعت 17 امروز در این مسیر ممنوع شده است.

امیدوار افزود: همچنین در برخی جاده‌های استان شاهد مه‌گرفتگی غلیظ و محدودیت دید هستیم بطوریکه از کیلومتر 30 آزادراه شهید شوشتری تا انتهای این مسیر مه‌گرفتگی غلیظ وجود دارد و افق دید در این مسیر به 100 متر رسیده است.

وی گفت: مه گرفتگی در مسیر نیشابور تا بینالود نیز ادامه دارد.

امیدوار افزود: حداکثر سرعت مجاز در آزاد راه‌ها در این شرایط 40 کیلومتر در ساعت است و رانندگان باید با رعایت سرعت مجاز در اتوبان شهید شوشتری تردد و از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

وی اظهار داشت: هم اکنون تمام جاده‌های استان باز و رفت و آمد در آنها در جریان است.

براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارندگی که از عصر امروز در این استان شدت گرفته است تا صبح چهارشنبه همراه با باد، رعد و برق و پدیده مه گرفتگی ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز