خبرگزاری کار ایران

زهرا سعیدی:

در برخی حوزه‌ها کارد به استخوان مردم رسیده/ دولت برای بهبود معیشت مردم بیشتر تلاش کند

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۶۱۱

نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: پیامبر اکرم(ص) برای مکارم اخلاق آمدند و حلقه گمشده جامعه امروز ما اخلاق است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، زهرا سعیدی اظهار داشت: حلقه گمشده جامعه امروز ما اخلاق است که باید تشکر کنیم از همه کسانی که در زمینه ورزش فعالیت می‌کنند زیرا تنها راه تخلیه مشروع انرژی جوانان ما در میان مشکلات عظیم اقتصادی و بیکاری، ورزش است.

وی با بیان اینکه قابل درک است که در برخی حوزه‌ها کارد به استخوان مردم رسیده، افزود: تمام تلاش خود را داشتیم که مشکل بیکاری جوانان رفع شود که بنا بر سهم 2 ساله خود در پاسخگویی تلاش شده قانون منع به کارگیری بازنشستگان با رای 85 درصدی تصویب برسد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: نخستین ثمره آن حضور 8 هزار نیروی جوان در رده‌های مدیریتی کشور بود، هر چند همه کسانی که رفتند قابل تقدیر هستند و تا آخرین لحظه‌ای که قانون اجازه داد، خدمت کردند.

وی با اشاره به بحث CGT مالیات بر عواید سرمایه بیان کرد: کلیات آن در کمیسیون اقتصادی به تصویب رسیده، شاید خیلی از مردم از باب اینکه فشار 10 درصد از جامعه بر دوش 90 درصد از مردم باشد، ناراحت باشند که سبب یا ثروت فراوان یا فقر شده که مالیات بر عواید در کمیسیون اقتصادی تصویب و دنبال تصویب آن در کمیسیون عمران هستیم.

عضو فراکسیون ورزش و جوانان مجلس با بیان اینکه CGT در بیش از 180 کشور دنیا اجرایی شده، گفت: ما تلاش می‌کنیم بهترین‌های خدمت برای ملت ایران باشیم و از دولت می‌خواهیم تلاش بیشتری در راستای ایجاد اشتغال و رفع معضل اقتصادی و بیکاری جوانان تلاش کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز