خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی اردکان خبر داد:

کلاهبرداری از طریق صدور کارت سلامت در اردکان

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۲۰۶

فردی که به بهانه صدور کارت سلامت جهت تخفیف دندانپزشکی با اخذ مبلغ یک میلیون و 880 هزار ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود در اردکان دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، فرمانده انتظامی شهرستان اردکان درباره جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چندین فقره کلاهبرداری از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با مراجعه به درب منازل مختلف و با اخذ مبلغ یک میلیون و 880 هزار ریال اقدام به صدور کارت سلامت می‌کند، بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ "سید رضا صادقیان" افزود: ماموران با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی متهم را هنگام فروش و صدور کارت سلامت شناسایی و در یک اقدام ضربتی وی را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه از این کلاهبردار تعداد500 عدد کارت سلامت آماده تحویل به شهروندان و همچنین یک دستگاه کارت خوان سیار کشف شد، افزود: متهم با این شیوه که شهروندان با این کارت می توانند علاوه بر تخفیف دندانپزشکی از تمامی پزشکان نیز 50 درصد تخفیف بگیرند شهروندان را اغفال و از آنها مبلغ یک میلیون و 880 هزار ریال دریافت می کرد.

سرهنگ "سید رضا صادقیان" با بیان اینکه متهم به صدور تعداد زیادی از این کارت ها در سطح کشور و همچنین در شهرستان های اردکان، یزد و اشکذر اعتراف کرده و تاکنون 15 شاکی در این خصوص شکایت خود را به پلیس اعلام کرده اند؛ از شهروندان خواست در صورتی که با چنین شیوه ای مورد کلاهبرداری قرار گرفتند می توانند به پلیس آگاهی شهرستان اردکان مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در پایان ضمن اشاره به تشکیل پرونده قضائی در این خصوص و تحویل متهم به مراجع قانونی از شهروندان خواست مراقب افراد کلاهبردار باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، آن را به پلیس  110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز