خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

سهمیه سوخت آمبولانس‌های ایرانشهر تنها برای5 روز است

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۰۹۳

آمبولانس‌های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با مشکل سوخت مواجهند.

یک منبع آگاه در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا درباره مشکلات سوخت آمبولانس‌های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر گفت: سهمیه سوختی که به آمبولانس‌های این شهرستان برای مصرف یک ماه داده می‌شود برای پنج روز با توجه به بعد مسافت‌هایی که تردد دارند کفاف می‌‌دهد.

وی گفت: به طور مثال وقتی آمبولانسی از شهرستان سرباز به سمت ایرانشهر رفت و آمد می‌کند این مسافت 200 کیلومتر است و روزی چند بار این مسافت را باید طی کند و این یعنی روزی 500 الی 600 کیلومتر و اگر به ازای هر 100 کیلومتر 20 لیتر بنزین به طور میانگین  در نظر گرفته شود، این 300 لیتری که سهمیه این آمبولانس‌ها می‌شود فقط چند روز در ماه جوابگوی سوخت مصرفی آن‌ها است.

این منبع آگاه ادامه داد: تاکنون خیلی به مسئولان حوزه شهرستان و استان برای برطرف شدن این مشکل مراجعه کرده‌ایم ولی متاسفانه هیچ کسی پاسخگو نیست. حتی به شرکت توزیع پخش فرآورده‌های نفتی تهران نیز مراجعه کرده  و گفتند پی‌گیری می‌کنیم.

وی تصریح کرد: با امضای رئیس دانشگاه به استاندار نیز نامه‌نگاری شده ولی تاکنون هیچ اقدامی از سوی ایشان صورت نگرفته است. حدود 100 دستگاه با مراکز بیمارستان‌های سطح شهرستان ایرانشهر متاسفانه با این مشکل مواجهند.

وی در پایان ادامه داد: از 9 شهر تحت پوشش شهرستان ایرانشهر فقط سه شهرستان چابهار, ایرانشهر و نیکشهر دارای بیمارستان هستند و شهرستان‌های قصرقند، فهنوج، دلگان ، کنارک و... دارای بیمارستان نبوده و موارد اورژانسی این شهرستان‌ها توسط آمبولانس به بیمارستان ایرانشهر منتقل می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز