خبرگزاری کار ایران

عباس زارع:

نقش زنان در کسب و کار کمتر از مردان نیست/نیاز کسب و کار کوچک در کرج

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۲۱۷

رئیس شورای‌شهر کرج با عنوان اینکه بانوان در حوزه کسب و کارهای نوین و تلاش در حوزه‌های مختلف جامعه نقش به‌سزایی دارند، گفت: باید در کرج دنبال کسب و کار کوچک بود.

به گزارش ایلنا، عباس زارع عصر امروز در رویداد استارتاپ مشترک مرکز کسب و کارهای نوین شهرداری کرج و شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز، اظهار داشت: بانوان در حوزه کسب و کارهای نوین و تلاش در حوزه‌های مختلف جامعه نقش به سزایی دارند و نقش آنها کمتر از مردان نیست.

وی افزود: برگزاری رویداد استارتاپ شهرداری کرج با شرکت شهرک‌های صنعتی، مولد حرکت ما مسئولان استان است و سبب توجه ویژه به این بخش شده است.

رئیس شورای‌شهر کرج با بیان اینکه رویداد استارتاپ نقش به‌سزایی در اشتغال آفرینی دارد و تاثیرات این رویداد در البرز نمایان می‌شود، بیان کرد: یکی از مشکلاتی که همه از آن آسیب می‌بینند بیکاری و کمبود شغل مهیا در جامعه امروز است و ناچار به تغییر رویکرد در این زمینه هستیم.

 رئیس شورای‌شهر کرج با بیان اینکه شهر کرج برای صنایع بزرگ محدودیت دارد، عنوان کرد: باید دنبال کسب و کار کوچک در کرج بود که فضای قابل توجهی مورد نیاز ندارد و بدین ترتیب این کسب و کارهای نوین را توسعه داد.

وی با بیان اینکه امروز فقط باید فکر و کار کرد تا مشکلات جامعه کم شود، عنوان کرد: فکرهای بسیار خوبی  و نوآورانه در حوزه اشتغال و تولید ثروت در این استارتاپ ها  عرضه می‌شود.

 وی با بیان اینکه استان البرز و شهر کرج زمینه مساعدی برای رشد اشتغال از راه استارتاپ دارد، عنوان کرد: یکی از استارتاپ های کرج جنبه بین المللی پیدا کرده و در حوزه  کاهش ترافیک و مسایل زیست محیطی تاثیر گذار بوده و فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران در حال ارزش آفرینی و درآمد زایی است.

زارع با بیان اینکه اعتماد به نفس و کار تیمی باید در حوزه کسب و کارهای نوین با جدیت پیگیری شود، گفت:  شورای اسلامی شهر کرج از کسب و کارهای نوین و استارتاپ حمایت می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز