خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس‌راه مازندران خبرداد:

ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس و هراز/ لغزندگی و مه گرفتی محورهای شمالی/ توصیه پلیس به رانندگان

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۶۰۱

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس و هراز سنگین است و رانندگان به هنگام عبور از جاده چالوس زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ قدمی گفت: هم اکنون در جاده چالوس دهانه شمالی محدوده هزار چم شاهد بارش برف و مه گرفتگی هستیم و رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با تجهیزات لازم در جاده‌ها تردد کنند.

سرهنگ قدمی افزود: همچنین ترافیک در این جاده محدوده دزدبن ، سه راهی مرزن آباد سنگین است.

وی گفت: آمد و شد خودرو‌ها از شمال به جنوب در جاده هراز محدوده نارنجستان به طول ۵۰۰ متر ، محدوده لاریجان شنگولده و آب اسک تا گزنگ سنگین است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه ، کیاسر و محدوده درون شهری پرحجم و روان است.

سرهنگ قدمی با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت در جاده کندوان ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه ساعت 13 تا 24 امروز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و ساعت 16 تا 24 امروز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه است .

سرهنگ قدمی با بیان اینکه تردد انواع کامیون و کامیونت امروز جمعه در جاده هراز ممنوع است ، گفت : تردد وسایل نقلیه ساعت 13 تا 24 امروز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع و این جاده ساعت 15 تا 24 امروز از آب اسک به سمت رودهن یکطرفه می شود.

رئیس پلیس راه مازندران، از رانندگان خواست با احتیاط بیشتری درجاده های مواصلاتی استان تردد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز