خبرگزاری کار ایران

عضو اتاق بازرگانی صنایع و معادن لرستان :

مردم خروجی جلسات مسئولان را در سفره‌های خویش نمی‌بینند/ برگزاری ‌جلسات بدون نتیجه خیانت به مردم است

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۵۷۶

عضوکمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی صنایع و معادن لرستان در جمع خبرنگاران گفت: مردم باید خروجی جلسات را در سفره‌های خویش ببینند.

علی محمدی‌فر با اعلام این مطلب گفت: امروز مردم با مشکلات گرانی و افزایش هر روزه کالاهای اساسی مواجه هستند و مطابق آمارها ارزش پول ملی ۵۰ درصد کاهش یافته و به همین نسبت قدرت خرید حقوق بگیران و کارگران کاهش یافته است و سفره‌های مردم کوچکتر شده است.

این کارشناس مسائل اقتصادی گفت: مردم هر روز که برای تامین اقلام ضروری خود به فروشگاه‌ها  مراجعه می‌کنند با افزایش قیمت جدیدی مواجه می‌شوند  این در حالی است که حقوق و دستمزد کارمندان و کارگران و بازنشستگان ثابت است و عملا” قدرت خرید مردم با هزینه های معیشتی‌شان همخوانی ندارد.

علی محمدی‌فر افزود: مسئولان محترم کشوری و استانی باید بدانند که با جلسات بدون نتیجه و در اتاق‌های در بسته مشکلات اقتصادی مردم و تولیدکنندگان حل نخواهد شد و برگزاری چنین جلساتی که فقط برای رفع تکلیف و گرفتن عکس‌های خبری و ارائه گزارش عملکرد به مقامات بالا دستی و بدون نتیجه  تشکیل می‌شود ، خیانت به مرم است.

وی افزود : مردم‌ باید خروجی این جلسات را در سفره های خویش ببینند و زمانی این جلسات مفید و موثر هستند که بر معیشت مردم اثر مثبت داشته باشند و این حالی است که وضع اقتصادی مردم هر روز بدتر می‌شود.

محمدی‌فر گفت: کشور عزیزمان ایران در شرایط دشوار اقتصادی قرار دارد و شرایط خاص مدیران خاص می‌خواهد و تصمیمات خاص، نمی شود با طرح ترمیم حقوق کارمندان و کارگران و تصویب بسته‌های اقتصادی که ظاهرا” باید از هزار خوان بوروکراسی دستگاه‌های اجرایی بگذرد مردم را به حال خودشان واگذار کرد. اگر قرار است ترمیم حقوق کارمندان و کارگران و بازنشستگان انجام شود و یا بسته های اقتصادی در بین مردم توزیع شود نباید نوش دارو پس از مرگ سهراب باشد.

این کارشناس مسائل اقتصادی افزود: امروز همه دستگاه‌های اجرای کشور باید متحد و یک‌صدا پای کار بیایند و برای‌ رفع مشکل معیشتی مردم و کاهش قیمت کالاهای اساسی از طریق تنظیم مکانیسم صادرات و واردات اهتمام جدی داشته باشند و به دنبال مقصر نشان دادن یک دستگاه اجرایی و یا یک شخص نباشند که این موضوع هیچ کمکی به رفع مشکل معیشتی مردم نخواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز