خبرگزاری کار ایران

با حضور در مرقد امامزاده سلطان مطهر انجام شد؛

برگزاری پیاده‌روی بزرگ بازماندگان اربعین در شهرستان پردیس

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۶۷۵

پیاده روی بزرگ "بازماندگان اربعین حسینی در شهرستان پردیس با حضور عاشقان اهل بیت و مسئولان شهرستان پردیس در آستانه امامزاده سلطان مطهر (س) برگزار شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از پردیس، امروز راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی(ع) با حضور فرماندار، دادستان، رئیس دادگستری، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، اصناف، اتحادیه صنفی و روسای ادارات شهرستان پردیس، شهردار پردیس و اعضای شورای اسلامی شهر پردیس و بومهن و همچنین جمع کثیری از شهروندان و دلباختگان اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شد.
 

برگزاری پیاده‌روی بزرگ بازماندگان اربعین در شهرستان پردیسبرگزاری پیاده‌روی بزرگ بازماندگان اربعین در شهرستان پردیس

 همچنین در این مراسم هیئات مذهبی شهرهای بومهن و پردیس با برپایی دسته‌ های مذهبی، راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی را برگزار کردند. 

گفتنی است دسته های عزاداری از شهرهای بومهن و پردیس در روز اربعین حسینی با پیاده روی از شهرهای خود به هم پیوسته و به سمت بقعه متبرکه امام‌زاده سلطان مطهر رفته و به عزاداری پرداختند.

برگزاری پیاده‌روی بزرگ بازماندگان اربعین در شهرستان پردیسطبق این گزارش با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای اولین بار هیئت‌های مذهبی و کاروان‌های دلدادگان اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین سیدالشهدا(ع) با حضور در بوستان مطهر نورالشهدا شهر پردیس و قرائت زیارت عاشورا راهی مرقد مطهر امامزاده سلطان مطهر(ع) شهر بومهن شدند. 

برگزاری پیاده‌روی بزرگ بازماندگان اربعین در شهرستان پردیسبه گزارش ایلنا شهروندان و مردم شهر بومهن نیز که سال‌ها در اربعین حسینی(ع) این مسیر را طی می‌کردند  امسال از مسجد اهل بیت(ع) این شهر در قالب دسته‌های عزاداری راهی امام زاده شدند.

برگزاری پیاده‌روی بزرگ بازماندگان اربعین در شهرستان پردیسنماز ظهر اربعین در این مراسم با حضور مردم و مسئولان به امامت حسینی تبار رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در صحن مطهر امامزاده سلطان مهر اقامه و با همکاری شهرداری پردیس و بومهن ۵ هزار غذا میان مردم در صحن توزیع شد.

برگزاری پیاده‌روی بزرگ بازماندگان اربعین در شهرستان پردیسبه گفته مسئولان این شهرستان پیام حضور مردم در این مراسم  پیرو اهل بیت(ع) بودن،  وحدت، انسجام و دل بستن به نهضت حسینی(ع)  است.

برگزاری پیاده‌روی بزرگ بازماندگان اربعین در شهرستان پردیسبه گزارش ایلنا، پیام مردم شرکت کننده در این مراسم این است که ما اگر نتوانستیم امسال به صحن و سرای اباعبدالله الحسین(ع) برسیم، اما از دور در این راهپیمایی عرض ارادت خود را به ائمه اطهار(ع) رسانده و با کاروان اربعین حسینی راهی امامزاده سلطان مطهر(ع) شدیم.

گزارش: نسا زارع

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز