خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش:

خدمت در عرصه احقاق حق مظلومان ستودنی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۳۱۴

ضروری است برنامه‌های گرامیداشت هفته قوه قضائیه نیز به نحو مطلوبی و باشکوه طبق برنامه پیش بینی شده برگزار شود.

جلسه ستاد گرامیداشت هفته قوه قضائیه شهرستان به ریاست فرماندار تالش برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایلنا از تالش، فتح اللهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفایش، هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت وخاطرنشان کرد: هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در این قوه است.


فرماندار تالش تصریح کرد: فعالیت در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت گستری، خدمتی است ارزشمند، آنگاه که این خدمت سترگ در مسیر الهی و مطابق با احکام و تعالیم دین مبین اسلام باشد، از ارزش والایی برخوردار می باشد.


فرماندار تالش در این جلسه تاکید کرد: ضروری است برنامه‌های گرامیداشت هفته قوه قضائیه نیز به نحو مطلوبی و باشکوه طبق برنامه پیش بینی شده برگزار شود.


امیرآبادی، رئیس دادگستری شهرستان تالش نیز ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید مظلوم بهشتی و یاران باوفایش و تقدیر بخاطرتشکیل این جلسه اظهار کرد: امسال شعار ما در قوه قضائیه(پیشگیری از وقوع جرم) نامگذاری شده است.


وی ضمن تشریح برنامه های هفته قوه قضائیه شهرستان گفت: دیدار با امام جمعه معظم شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدای دادگستری، برگزاری ملاقات مردمی، حضور در سازمان انتقال خون و اهدا خون، مراسم زیارت عاشورا و غبارروبی گلزرا شهدا، مراسم گرامیداشت هفته قوه قضائیه و حضور در نماز جمعه شهرستان از مهمترین برنامه های این هفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز