خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

محله بلاغی سالهاست در بلاتکلیفی بسر می‌برد / به دلیل کم بینی‌های عد‌ه‌ای ، ساکنان محله بلاغی با بحران مواجه شده‌ است

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۳۰۵

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: به دلیل رفتارهای مغرضانه برخی از مسئولان شهری ، ساکنان محله بلاغی با بحران مواجه شده‌اند.

به گزارش ایلنا، مهدی عبدالرزاقی در جلسه عصر روز گذشته شورا گفت: به دلیل کم بینی‌ها و رفتارهای مغرضانه عده‌ای، خانواده‌های اصیل، بومی و متدین ساکن محله بلاغی با بحران مواجه شده‌اند.

وی با اشاره به مصوبه شورای عالی شهرسازی افزود: آیا شورای عالی معماری و شهرسازی که این طرح را تصویب کرده، این موضوع را مورد توجه قرار داده است که چگونه باید شهروندان این محله خودروهای خود را در کوچه ٦ متری پارک کنند؟

عبدالرزاقی ادامه داد:  آیا مسئولان این شورا که اصرار دارند مجری تصمیمات غلط آنها باشیم پاسخگوی خواسته‌های  مردم این منطقه هستند؟

این مقام مسئول تصریح کرد: اهالی محله بلاغی سالهاست در بلاتکلیفی بسر می‌برند و در حق آنها ظلم  می‌شود.

وی افزود: مردم این منطقه باید زمین را به مبلغ متری سه تاچهار میلیون تومان خریداری کرده و تنها دو طبقه بدون پارکینگ احداث کنند.

عبدالرزاقی با اشاره به اعتراض اهالی این محله خاطرنشان کرد: ساکنان این محله با نصب پلاکارد و مراجعه گروهی به شورای شهر قزوین خواستار رفع مشکل خود شده‌اند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: آیا مسئولانی که این طرح‌ها را تصویب می‌کنند حاضرند در منازل بدون پارکینگ زندگی کنند؟

عبدالرزاقی در پایان خواستار رسیدگی موضوع توسط مسئولان ارشد و وزارت راه وشهرسازی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز