خبرگزاری کار ایران

حجت‌الله بابادی خبر داد:

ساماندهی چرخ‌ها و خودروهای گردشی تفکیک پسماندهای خشک شهری در فردیس/واحدهای غیر مجاز تفکیک پسماند پلمپ می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۱۱۴

سرپرست مدیریت پسماند شهرداری فردیس از ساماندهی چرخ‌ها و خودروهای گردشی تفکیک پسماندهای خشک شهری در این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الله بابادی از ساماندهی چرخ‌ها و خودروهای گردشی تفکیک پسماندهای خشک شهری در فردیس خبر داد و اظهار داشت: با شکل‌گیری مدیریت پسماند، شهرداری فردیس و به‌کارگیری پیمانکار تفکیک و جمع‌آوری پسماندهای خشک شهری از مبدا، چرخ‌ها و خودروهای گردشی تفکیک پسماندهای خشک شهری ساماندهی شدند.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ دستگاه چرخ و خودروی وانت با لباس واحد و چرخ‌های رنگ شده و برچسب آرم مشخص تفکیک و جمع‌آوری پسماندهای خشک از مبدا در فردیس ساماندهی شده، خاطرنشان کرد: این اقدام از روز پنجشنبه آغاز و تاکنون شاهد بازخورد مطلوبی در اجرای این طرح بوده‌ایم.

سرپرست مدیریت پسماند شهرداری فردیس افزود: هر چرخ تفکیک پسماند که آرم مشخص پیمانکار، لباس فرم واحد و کارت تردد نداشته باشد از نظر شهرداری غیر مجاز محسوب شده و نسبت به جمع آوری آنها از سطح شهر اقدام خواهد شد.

به گفته بابادی طبق دستور قضایی، مدیریت پسماند شهرداری فردیس با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی نسبت به پلمپ واحدهای غیر مجاز تفکیک پسماند سطح شهر اقدام می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز