خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی شرکت برق مشهد خبرداد :

سرقت پیچ و مهره‌ها علت سقوط تیرهای چراغ‌ برق

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۰۰۹

مدیر روابط عمومی شرکت برق مشهد سرقت پیچ و مهرها را علت اصلی سقوط 6 تیر چراغ برق در بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، علی‌رضا کاشی در خصوص حادثه سقوط  6 تیر چراغ برق در بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی(میثاق)  گفت: ‌پایه‌های تیر چراغ برق  بر روی فندانسیون  نصب است که برای ایمن سازی در برابر باد و طوفان به وسیله مهره‌ها  و پیچ هایی به هم متصل می‌شود.

وی افزود: در صورت نبود این پیچ‌ ومهره‌ها، تیرهای چراغ برق با کوچکترین بادی سقوط می‌کنند. علت این حادثه  هم سرقت پیچ و مهره‌هایی است که برای ایمن سازی به کار برده می‌شوند.

مدیر روابط عمومی شرکت برق مشهد بیان کرد: بلافاصله  بعد از حادثه همکاران ما  به محل حادثه  اعزام شدند و هم اکنون نیز در محل  حضور دارند و  در حال ایمن سازی هستند .

کاشی عنوان کرد: ما برای جلوگیری از این سرقت‌ها راهکارهایی را داریم که درحال  انجام آن هستیم.

وی با بیان اینکه این حادثه هیج گونه خسارت جانی نداشته  ولی خسارت زیادی  به تاسیسات وارد شده است، بیان کرد: همچنین به دو خوردروی پراید و ویتارا خسارت وارد شده است .

کاشی در پایان گفت : در حال حاضر مسیر برای تردد خودرو‌ها باز است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز