خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

تخصص همراه با تعهد اسلامی، زمینه‌ساز توسعه و تحول در راه و شهرسازی است

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۴۸۵

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: تخصص همراه با تعهد اسلامی، زمینه‌ساز توسعه و تحول در راه و شهرسازی است.

علی محمد شاعری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: حضور اسلامی در وزارت راه و شهرسازی، زمینه ساز تحول در این حوزه و رفع چالش های موجود است.

وی با اشاره به اینکه در طول مدت خدمت محمد اسلامی به عنوان استاندار مازندران در یک سال گذشته، تعهد، توجه به رفع مشکلات، تخصص و جهادی کار کردن ایشان زبانزد بوده است؛ گفت: در راه و شهرسازی دارای مشکلات و چالش فراوان هستیم که امیدواریم تعهد، تخصص، وظیفه شناسی و جهای عمل کردن اسلامی بتواند گره از مشکلات این وزارتخانه بگشاید.

شاعری تصریح کرد: اقدامات بسیار خوب و ماندگاری در طول یکسال گذشته به همت محمد اسلامی استاندار مازندران در این استان انجام شده که بیانگر تعامل همه‌جانبه و بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف وی بوده است.

نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی از اسلامی به عنوان مدیری جهادی و خستگی ناپذیر نام برد و افزود: رای بالای نمایندگان مجلس به این مدیر متعهد و متخصص، زمینه توسعه فعالیت های حوزه راه و شهرسازی است.

شاعری گفت: محمد اسلامی استاندار مازندران شنبه گذشته به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی معرفی شد و امروز منتظر رای اعتماد از مجلس به عنوان وزیر راه و شهرسازی ، همراه با سه وزیر پیشنهادی دیگر در وزارت اقتصاد، کار، صنعت، معدن و تجارت است.

وی افزود: رای اعتماد به وزرای پیشنهادی در دو نوبت عصر و شب امروز 5 آبان ماه بررسی می شود.

رای اعتماد به وزرا تا ساعت 21 امشب

عضو هیات رئیسه مجلس هم در سخنانی با اعلام اینکه رئیس جمهور در مجلس از وزرای پیشنهادی دفاع می‌کند؛ گفت: احتمالا جلسه رای اعتماد به 4 وزیر پیشنهادی تا ساعت ۲۱ ادامه دارد.

علی اصغر یوسف نژاد در گفتگویی در خصوص جلسه بررسی رأی اعتماد به چهار وزیر پیشنهادی دولت گفت: از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۳، ثبت نام برای موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی آغاز می شود.

وی افزود: از ساعت ۱۳ تا ۱۷ نوبت اول بررسی رأی اعتمادها است و پس از یک ساعت استراحت نوبت دوم بررسی رأی اعتمادها تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد داشت.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز رئیس جمهور برای دفاع از برنامه ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی حضور می یابد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور محمد اسلامی، فرهاد دژپسند، محمد شریعتمداری و رضا رحمانی را به‌ترتیب به‌عنوان گزینه‌های پیشنهادی وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز