خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی انجام شد؛

برگزاری المپیاد درون مدرسه‌ای در مدارس شهرستان پردیس

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۹۴۱

پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با مشارکت دانش آموزان شهرستان پردیس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از پردیس، پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و با مشارکت حداکثری مدارس شهرستان پردیس برگزار شد.

از جمله مدارس دولتی که اقدام به برپایی این مراسم کردند مدرسه علامه طباطبایی در پردیس و سادات در بومهن بود که با حضور مسئولان آموزش و پرورش و اعضای شورای شهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم دانش آموزان همزمان با اجرای رشته‌های مختلف ورزشی غرق در شور و نشاط و شادابی شدند و با پوشش لباس های سنتی به طور نمادین به انجام ورزش های سنتی و بومی ایران پرداختند.

همچنین نمایندگان هیئت های  مختلف ورزشی با حضور در مدرسه علامه طباطبایی پردیس با هدف آشنایی دانش آموزان با رشته های ورزشی نوین سخنرانی کرده و به برپایی مسابقات پرداختند.

 گرامی کارشناس مسئول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن تبریک به مناسبت اغاز هفته تربیت بدنی بر لزوم مشارکت حداکثری دانش آموزان در فعالیت‌های ورزشی تاکید کرد و افزود: امسال نیز با شعار"دانش آموز شاد، مدرسه سالم، جامعه سالم" به استقبال برنامه های گرامیداشت هفته تربیت بدنی می رویم و بسیار خرسندیم و خداوند را شاکریم که بار دیگر دانش آموزان منطقه در اجرای المپیاد بزرگ ورزشی سهیم شدند.

وی افزود: پیش بینی می‌شود امسال حدود ۲۵ هزار دانش آموز در برنامه های مختلف المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای سهیم باشند.

گرامی اظهار داشت: دانش آموزان در این دوره از مسابقات در رشته های مختلف ورزشی با یکدیگر به رقابت می پردازند و تیم‌های منتخب دانش آموزی از بین آنها انتخاب می‌شوند و به مسابقات استانی اعزام خواهند شد.

وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از اولیا که در جریان برگزاری مراسم دانش آموزان را همراهی می‌کردند، افزود: امیدواریم که ورزش و فعالیت بدنی برای دانش آموزان به مطالبه و دغدغه تبدیل شود و با برنامه ریزی و هدفگذاری صحیح آنها را در میادین مختلف ورزشی و بر سکوهای افتخار ببینیم.

به گزارش ایلنا، از جمله فعالیت‌های اجراشده در این مراسم می‌توان به قرائت سرود المپیاد به صورت هماهنگ، روشن کردن مشعل بازی ها، اجرای حرکات نمایشی جذاب کاراته کاها و رزمی کاران، گروه پرامید، طناب زنی، حرکات نمایشی با حلقه و طناب، بازی های بومی و محلی و همچنین گروه ژیمناستیک اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز