خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبرداد:

کشف 225 گرم تریاک در داخل معده بیمار

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۵۲۳

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف 225 گرم ماده مخدر از نوع تریاک خبر داد که فردی آنها را در داخل معده خود جاسازی کرده بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسین براری اظهار داشت: به دنبال گزارش پرسنل بیمارستان امام رضا (ع) مبنی بر جاسازی ماده مشکوک در داخل معده یکی از بیماران بلافاصله ماموران کلانتری جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در بیمارستان پرسنل بیمارستان عنوان کردند که یکی از بیماران روز گذشته به علت بیماری و درد در ناحیه شکم به بیمارستان مراجعه و پس از بررسی واحد پزشکی مشخص شد که در داخل معده وی تعداد 13بسته مشکوک جاسازی شده بود.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: بعد از انجام عمل جراحی روی بیمار حدود 225 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که در داخل معده وی جاسازی شده بود کشف و خارج شد.

وی اظهار داشت: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و متهم با هماهنگی مقام قضایی در بیمارستان تحت نظر است تا بعد از بهبودی مورد بازجویی قرار گیرد.

سرهنگ براری در پایان و با اشاره به اثرات سوء و غیر قابل جبران مواد مخدر بر جسم و روح افراد به شهروندان توصیه کرد در صورت مشارکت هرگونه اخباری در این رابطه سریعاً مراتب را به پلیس 110 گزارش کنند.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز