خبرگزاری کار ایران

مدیر جمعیت هلال احمر شمیرانات خبر داد:

سقوط کوهنورد۳۵ساله از ارتفاعات «کلکچال»

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۵۱۰

مدیر جمعیت هلال احمر شمیرانات گفت: کوهنورد ۳۵ ساله که هنگام کوهنوردی در ارتفاعات «کلکچال» دچار سانحه شده بود، باعملیات نیروهای امدادی اورژانس و هلال احمر شمیرانات نجات یافت.

به گزارش ایلنا، حسن فراهانی اظهار داشت: این حادثه ساعت۱۳:۰۵ روز جمعه اتفاق افتاد که طی آن جوان کوهنورد ۳۵ ساله‌ای هنگام کوهنوردی سقوط کرده بود.
 
وی افزود: پس از اطلاع‌رسانی به مرکز پاسخگویی اضطراری جمعیت ‌هلال احمر شمیرانات که حاکی از سقوط کوهنورد جوان از «کوهستان کلکچال» بود، بلافاصله یک تیم از نجاتگران کوهستان پایگاه امداد و نجات کلکچال با تجهیزات تخصصی نجات جهت امدادرسانی به مصدوم به منطقه اعزام شدند.
 
مدیر جمعیت هلال احمر شمیرانات بیان کرد: امدادگران در ادامه کار کوهنورد را که به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی و جراحت شده بود ، به لحاظ پزشکی و فیزیکی تثبیت کردند و در ادامه به دلیل صعوبت مسیر انتقال و همچنین شرایط مصدوم درخواست اعزام بالگرد به مرکز امداد هوایی جمعیت هلال احمر اعلام و پس از انجام هماهنگی‌های لازم ، مصدوم توسط بالگرد به بیمارستان میلاد منتقل شد.
 
 نجاتگران پایگاه دربند نیز در همان روز طی عملیاتی ۳ ساعته کوهنورد سقوط کرده در منطقه «بندیخچال» را که به دلیل سقوط دچار شکستگی پا شده بود، به پایین کوه منتقل وجهت اعزام به بیمارستان به نیروهای اورژانس تحویل دادند .                          

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز