خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر خراسان‌شمالی خبرداد:

امدادرسانی امدادگران جمعیت هلال احمربه 679 حادثه جاده‌ای

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۲۰۰

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی گفت: امدادگران این جمعیت از ابتدای سالجاری تا دهه دوم شهریورماه، به 679 حادثه امدادرسانی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن شکوری‌نسب اظهار داشت: از این تعداد 474 مورد حادثه جاده‌ای و 205 مورد نیز شامل حوادث غیر مترقبه از جمله برف و کولاک، آبگرفتگی، آوار ، کوهستان، زلزله و سایر حوادث بوده است. 

وی تعداد نفرات آسیب دیده در این حادثه ها را  40 هزار و 319  نفر اعلام کرد و گفت: همچنین  هزار و 861  نفر در این حوادث مصدوم و 629 نفر از آنان به مراکز درمانی منتقل شدند. 

شکوری نسب با اشاره به افزایش 13.17 درصدی حوادث استان در مدت یاد شده، اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد مصدومین حوادث 54.31 درصد، و تعداد آسیب دیدگان نیز در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود 764 درصد( 8 برابر) افزایش یافته است.  

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با بیان اینکه تاکنون ، 16هزار و 956 نفر توسط امدادگران اسکان موقت یافتند، گفت: تعداد مصدومین ناشی از این حوادث نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 54.31 درصد افزایش یافته است.  

بنابر گزارش روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی؛ هزارو 316 تیم و هزارو 149 ناوگان خودرویی در 679 عملیات جاده‌ای و حوادث طبیعی و غیر مترقبه حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز