خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین مطرح کرد:

دغدغه خبرنگاران مسائل معشیتی است/ اعطای مجوز به روزنامه و نشریات موازی اشکال قانونی دارد

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۹۷۷

استاندار قزوین با بیان اینکه دغدغه خبرنگاران مسائل معیشتی است، گفت: پیگیر مسائل روزنامه نگاران هستیم و برای حل مشکلات بیمه و مسکن آنها باید با کمک نهادهای ذیربط اقدام کنیم .

به گزارش خبرنگار ایلنا ، جلسه تجلیل از پیشکسوتان انجمن صنفی روزنامه نگاران استان قزوین روز پنجشنبه با حضور عبدالمحمدزاهدی استاندار، داود محمدی، بهمن طاهرخانی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اعضا شورای شهر و جمعی از خبرنگاران در سالن جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد.

عبدالمحمدزاهدی استاندار قزوین در این مراسم گفت: رسالت خبرنگار سنگین است و شاید حق آنها نیز در مقابل خدمت ارزشمندی که دارند داده نمی‌شود اما قدردان جایگاه شما هستیم.

زاهدی بیان کرد: باهم بودن شما خبرنگاران مهم است و اگر در کنار هم باشید به نتایج بهتری خواهید رسید.

وی اضافه کرد: ما هم پیگیر مسائل روزنامه نگاران هستیم و برای حل مشکلات بیمه و مسکن باید با کمک نهادهای ذیربط اقدام کنیم که آماده همکاری هستیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: دادن مجوز به روزنامه و نشریات موازی اشکال قانونی دارد و نیازمند رسیدگی است.

وی اظهارداشت: ماهم تمایل داریم مردم در جریان قرار گیرند و اگر مشکلات معیشتی شما رسیدگی شود بهتر می‌توانید در اطلاع رسانی مشارکت کنید.

بهمن طاهرخانی،نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: دغدغه خبرنگاران مسائل معیشت است و باید برای آن فکری اساسی کرد.

طاهرخانی گفت: آزادی قلم می ‌تواند فضا را برای بروز اندیشه‌های مختلف فراهم کند تا مشکلات و لایه‌های پنهانی جامعه به مسئولان نشان داده شود

وی بیان کرد: باید همه دنبال عدالت خواهی برویم و بستر کار را برای مهیا شدن این وضعیت آماده کنیم و رسانه ها می توانند در این عرصه نقش آفرین باشند

سیده حمیده زرآبادی دیگر سخنران این مراسم گفت: جایگاه خبرنگاران والاست و همه باید آن را حفظ کنیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معیشت و مسائل رفاهی از دغدغه های مهم خبرنگاران است و همه وظیفه داریم برای حل آنها همت کنیم.

وی اضافه کرد: رسالت شما در عصر حاضر که دشمن جنگ رسانه‌ای راه انداخته بسیار سنگین است و با هوشیاری لازم است در آگاه سازی همت کنید.

زرآبادی اظهارداشت: شاید تامین اعتبار برای حل برخی مشکلات زمان‌بر باشد اما می‌توانیم برای کمک به امور رفاهی از برخی امکانات موجود در استان و یا استان‌های دیگر که در اختیار نهادهای مختلف است برای شما خبرنگاران استفاده کنیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استفاده از زائرسراها، مهمانسراها و مراکز اقامتی شهرهای زیارتی و سیاحتی باید به سهولت در اختیار خبرنگاران قرارگیرد و به عنوان یک اهرم تشویقی برای این گروه فعال استفاده شود.

در پایان مراسم از تعدادی از پیشکسوتان، کیوسک داران و فعالان رسانه استان تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز