خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره)؛

مدرسه‌ ۶ کلاسه‌ برکت شهید لنگری‌زاده کرمان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۸۰۳

در جریان سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به استان کرمان، مدرسه‌ ۶ کلاسه‌ برکت شهید لنگری‌زاده در حاشیه‌ شهر کرمان و منطقه‌ شهر صنعتی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم که محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، دکتر محمدجواد فدایی سرپرست استانداری کرمان و محمدمهدی زاهدی نماینده‌ مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، مدرسه‌ ۶ کلاسه‌ برکت شهید غلامرضا لنگری‌زاده از شهدای مدافع حرم که توسط بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) احداث شده، افتتاح و به بهره‌برداری رسید. مخبر در جریان افتتاح مدرسه‌ برکت شهید لنگری‌زاده از همسر و دختر این شهید مدافع حرم قدردانی کرد.

در این مراسم، نماینده‌ مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی ضمن تشکر از اقدامات محرومیت‌زدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان کرمان، از رئیس ستاد اجرایی برای رفع برخی از این معضلات تقاضای کمک کرد که با پاسخ مساعد دکتر مخبر مواجه شد.

زاهدی با بیان اینکه بنیاد برکت تا به امروز در مجموع احداث ۴۵ مدرسه را در استان کرمان در دست اقدام دارد، اظهار داشت: از این تعداد، ۳۱ مدرسه با ۱۶۲ کلاس درس و ۱۱۵۱۶ مترمربع زیربنا به بهره‌برداری رسیده و عملیات ساخت ۱۴ مدرسه‌ی دیگر برکت را با ۱۰۲ کلاس و ۹۴۳۰ مترمربع زیربنا در دست اجرا دارد.  

گفتنی است، مدرسه‌ ۶ کلاسه‌ شهید لنگری‌زاده با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال در مقطع ابتدایی دخترانه و پسرانه توسط بنیاد برکت در منطقه‌ محروم  صنعتی در حاشیه‌ شهر کرمان ساخته شده است.  

همچنین دکتر مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به اتفاق هیأت همراه با خانواده‌ معظم شهیدان غلام‌عباس و اصغر محمدی از شهدای گرانقدر شهر کرمان دیدار کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز