خبرگزاری کار ایران

نجفی خبر داد:

ارائه تسهیلات حمایتی به قدیمی‌ترین مجموعه دامداری صنعتی در البرز

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۳۷۵

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: دست همراهی و تعامل بخش خصوصی را به گرمی می‌فشاریم و در این راستا با تسهیل و رفع موانع، مسیر فعالیت آنها را هموار می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در بازدید از قدیمی ترین مجموعه کشاورزی و دامپروری در شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد با بیان اینکه در این مجموعه ظرفیت ارزشمندی وجود دارد، افزود:  پروژه بسیار حائز اهمیتی توسط بخش خصوصی و با حمایت سازمان‌های ذیربط از سال‌ها پیش در بخش‌های کشاورزی و دامپروری فعالیت دارد.

وی ادامه داد: تولید این مجموعه به‌صورت ارگانیک و بدون استفاده از سموم صنعتی، اقدام به تولید محصولاتی سالم می‌کند که هیچ‌گونه آلایندگی نیز برای محیط زیست ندارد.

نجفی با تاکید بر ضرورت بهره برداری از فرصت‌های جهادکشاورزی گفت: مجموعه های این‌چنینی می‌توانند از تسهیلات مربوطه برای توسعه و تجهیز استفاده کنند.

وی افزود: در این بازدید مقرر شد که برای استقرار سیستم آبیاری قطره‌ای، ۱۰ میلیون تومان تسهیلات از محل اعتبارات حوزه جهادکشاورزی به مجموعه تخصیص یابد.

استاندار البرز با بیان اینکه در این مجموعه حدود هزار و ۶۰۰ راس دام وجود دارد، اضافه کرد: فرصت‌های شغلی خوبی در این مجموعه ایجاد شده که با توسعه آن تقویت می شود.

وی گفت: اکنون حمایت‌های بسیار خوبی از بخش‌خصوصی و بویژه حوزه کشاورزی با ارائه تسهیلات، مهیا شده که به فعالان این عرصه توصیه می‌شود از آنها بهره ببرند.

نجفی افزود: دست همراهی و تعامل بخش خصوصی را به گرمی می فشاریم و در این راستا با تسهیل و رفع موانع، مسیر فعالیت آنها را هموار می‌کنیم.

این مزرعه به‌عنوان قدیمی‌ترین مجموعه دامداری و کشاورزی به مساحت ۳۰۰ هکتار است که در شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد قرار دارد که با ۳ حلقه چاه آب حدود هزار و ۶۰۰ رأس دام و ۴ هزار رأس مرغ برای بیش از ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

در فاز توسعه این مجموعه برای حدود ۳۰۰ نفر دیگر اشتغال ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز