خبرگزاری کار ایران

در انتخابی زود هنگام ؛

رئیس ‌هیات شطرنج مازندران دوباره در سمت خود ابقا شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۲۴۹

انتخابات هیأت رئیسه شطرنج مازندران که قرار بود هفته آینده برگزار شود امروز در اقدامی غیر منتظر‌ه انجام و رئیس سابق آن برای دوباره در این سمت ابقا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، هیأت شطرنج مازندران چندی پیش طی فراخوانی با عنوان اطلاعیه  ثبت نام کاندیداهای احراز پست ریاست هیأت شطرنج استان مازندران ،برگزاری مجمع عمومی این هیأت را ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲ آبان‌ماه امسال در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان، اعلام  کرد اما مدیرکل ورزش‌و جوانان استان با ارسال نامه‌ای در هفت مهرماه به ریاست فدراسیون شطرنج ،تاریخ برگزاری این جلسه را 22مهرماه اعلام کرد.

بر اساس گزارش ایلنا ، این جلسه امروز -یکشنبه 22مهرماه جاری - با حاشیه‌های جالبی همراه بود، چرا که قهرمانان این رشته به انتخابات این رشته اعتراضات فراوانی داشتند. مهم‌ترین موضوع در این جریان بحث بازنشستگی زود هنگام تنها کاندیدای این رشته بوده  این در حالی است که طبق قانون، دوشغله‌ها، کارمندان دولت و همچنین بازنشستگان نمی‌توانند در هیأت‌های ورزشی قبول مسئولیت کنند.

اما با تمام این حواشی مجمع انتخابات ریاست هیات شطرنج استان  پس از یک ساعت وقفه با حضور اعضا در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار  و محمد‌علی علی‌نژاد با 13 رای از مجموع  آرا  دوباره به‌ عنوان ریاست جدید هیات شطرنج استان انتخاب شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز