خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات شنا استان اصفهان:

انجمن اولیاء و مربیان هیات شنا اصفهان تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۴۳۹

اداره کل ورزش و جوانان باید ازافتخارآفرینان ورزش شنا حمایت کند.

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان اصفهان در بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان ازهیات شنا با اشاره به اینکه تمرینات تیم های استان زیر نظر مربیان کارآزموده به خوبی دنبال می شود، ادامه داد: خوشبختانه همه کمیته ها به خوبی فعالیت های خود را پیگیری می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مهرزاد خلیلیان، به تشکیل انجمن اولیاء و مربیان هیات شنا اشاره کرد و افزود: با استقبال خانواده های ورزشکاران انجمن اولیاء و مربیان تشکیل شد، ما نیز استقبال کردیم چرا که با کار گروهی بهتر و زودتر به اهدافمان می رسیم.

وی حمایت اداره کل ورزش و جوانان را از افتخارآفرینان ورزش شنا مفید دانست و بیان داشت: وظیفه اداره کل ورزش و جوانان این است که هیات های فعال در زمینه شنا را مورد حمایت قرار دهد.

وی تاکید کرد: این هیات، با توجه به رشته های شنا، شیرجه و واترپلو ۳ هیات محسوب می شود و نیاز به حمایت دارد و باید امکانات بیشتری در اختیارش قرار بگیرد.

زهرا مدنی نیز درحوزه بانوان اظهار داشت: در بخش بانوان علاوه بر رشته های شنا، شیرجه و واترپلو باید شنای موزون را به این رشته ها اضافه نمود تا با برنامه ریزی های دقیق مسابقات را همپای آقایان برگزار کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز