خبرگزاری کار ایران

مدیر توسعه امور سلامت بنیاد سلامت رضوی خبرداد:

ارائه خدمات درمانی رایگان به دارندگان کارت شفاجو

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۱۵۷

مدیر توسعه امور سلامت بنیاد سلامت رضوی گفت: ۴۲۰ بیمار دارنده کارت شفاجو در کشور از سوی مراکز طرف قرارداد آستان قدس رضوی خدمات دارویی و درمانی رایگان دریافت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، محمود ابراهیمی گفت: موسسه خدمات دارویی زیر پوشش این بنیاد از طریق داروخانه‌های طرف قرارداد به بیماران نیازمند و دارای کارت شفاجو داروی رایگان ارائه می‌دهد.

 ابراهیمی افزود: کارت شفاجو مخصوص بیماران نیازمندی است که مستعد دریافت خدمات رایگان درمانی و دارویی هستند.

وی ادامه داد: هم اکنون ۱۰ داروخانه در مشهد و تهران طرف قرارداد موسسه خدمات دارویی آستان قدس رضوی هستند.

ابراهیمی افزود: آستان قدس رضوی از طریق ۲ شرکت داروسازی زیرمجموعه سازمان اقتصادی رضوی اقدام به تولید دارو کرده است و در این زمینه نیز خدمات دارویی خود را ارائه می‌دهد.

وی در ادامه گفت: بیمارستان‌هایی مانند بیمارستان حضرت امام زمان (عج)در مشهد  به عنوان مرکز درمانی همکار این بنیاد در ارائه خدمات درمانی به نیازمندان فعالیت دارند و هزینه‌های درمان این بیماران توسط خیرین یا این بنیاد تامین می‌شود.

ابراهیمی گفت: خادم یاران سلامت زیر پوشش این بنیاد نیز در محل کار خود، به بیماران نیازمند که به آنان معرفی می‌شوند، خدمات درمانی رایگان ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز