خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی پردیس:

اعتماد مردم به پلیس هر روز بیشتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۸۹۴

مراسم مشترک نیروهای انتظامی و نظامی شهرستان پردیس امروز با حضور مسئولان شهرستان پردیس به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس با بیان اینکه در یک‌سال  گذشته با افزایش تماس‌های مردم با ۱۹۷ روبرو بودیم که این نشان‌دهنده اعتماد مردم به پلیس است، گفت: شهروندان پردیسی در سال گذشته 321 هزار و 551 مورد تماس تلفنی با 110 داشته‌اند، افزود: میزان جرایم در شهرستان پردیس با مشارکت مردم نسبت به سال گذشته در این بازه زمانی 15 درصد کاهش داشته است.

غلامرضا حسنوند ادامه داد: حدود 900 تماس تلفنی با 197 برای پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از فعالیت‌های نیروی انتظامی این شهرستان ثبت شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس از کشف 208 میلیارد و 312 میلیون و 59 هزار ریال کالای قاچاق طی سال گذشته در شهرستان پردیس خبر داد و افزود:  مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر در اولویت نیروی انتظامی قرار دارد و  بر این اساس بیش از 200 میلیارد کالای قاچاق و 365 کیلوگرم مواد مخدر توسط نیروی انتظامی کشف و 500 نفر نیز در این ارتباط دستگیر و با ارسال پرونده به محاکم قضایی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در تماس تلفنی با پلیس موارد مشکوک را گزارش دهند چراکه خبرهای دریافتی کمتر از 24 ساعت توسط نیروی انتظامی عملیاتی شده و در 48ساعت نتیجه عملکرد را اعلام می‌کنیم.

حسنوند با توجه به قرار گرفتن شهرستان پردیس در مسیر جاده اصلی هراز، فیروز کوه و جاده قدیم و آزادراه تهران- پردیس اظهار داشت:  سال گذشته با مشارکت مردم قانونمند شهرستان کاهش چشمگیری در تلفات جاده‌ای و تعداد تصادفات داشتیم.

وی ادامه داد: بیکاری، اعتیاد، حاشیه‌نشینی، طلاق و فضای مجازی به‌عنوان مهمترین آسیب‌های شهرستان است که شایع شدن هر یک از این موارد امنیت جامعه را تهدید می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه امنیت موضوعی حیاتی برای جامعه به شمار می‌رود، گفت: امنیت مانند چتری سر همه مردم گسترده شده چراکه حتی مخالفان نظام هم زیر این چتر قرار دارند و لازمه امنیت پایدار مشارکت مردم و مسئولان است.

وی گفت: پلیس مقتدر و امین مردم است و ما به‌عنوان سربازان نیروی انتظامی در خدمت مردم بوده و تلاش داریم در این شهرستان ماموریت‌های خود را برای آسایش و آرامش مردم به بهترین شکل انجام بدهیم.

گفتنی است، 14 تا 20 مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده و مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی شهرستان پردیس امروز با حضور مسئولان بومهن و پردیس برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز