خبرگزاری کار ایران

شهردار قدس خبر داد:

اجرایی شدن طرح احداث مسکن امید در شهر قدس

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۹۵۷

شهردار قدس با اشاره به اجرایی شدن طرح احداث مسکن امید در این شهر گفت: ساخت این مسکن‌ها و اسکان ساکنین بافت‌های فرسوده در آن، از پروژه‌های شهرداری قدس در جهت تحقق بازآفرینی پایدار شهری است.

به گزارش ایلنا، مسعود مختاری از ساخت مسکن امید در شهر قدس خبر داد و گفت: شهرداری قدس با خرید ۱۵ هکتار از زمین ۳۳ هکتاری موجود در محله محمدآباد که در همجواری بافت‌های فرسوده قرار داشته و همواره بیم آن می‌رود که در معرض ساخت و سازهای غیر مجاز قرار گیرد، در آینده‌ای نزدیک با مشارکت بخش خصوصی طرح ساخت مسکن امید را اجرایی خواهد کرد.

شهردار قدس بیان داشت: طرح ملی بازآفرینی شهری سیاستی جامع و یکپارچه برای حل مشکلات شهرها است به نحوی که منجر به ارتقای شاخص‌های زیست‌پذیری و کیفیت زندگی شهروندان می‌شود و تحقق آن در گرو تعامل و همکاری ادارات مختلف با یکدیگر و مشارکت حداکثری مردم است.

مختاری در پایان گفت: ابلاغ پروژه‌های بازآفرینی در قالب اقدام مشترک در محدوده سکونتگاه‌های غیررسمی توسط اداره راه و شهرسازی غرب تهران، اعلام نحوه اعمال تخفیف هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی توسط شهرداری قدس، گزارش اقدامات شهرداری قدس در خصوص تسهیلگری و تبلیغات مربوطه در محله‌های هدف، گزارش پروژه‌های پیشنهادی و در دست اقدام شهرداری قدس در محله پایلوت هدف و گزارش اداره اوقاف از عملیات سنددار کردن املاک واقع در محدوده بافت فرسوده و سکونتگاه‌های شهر قدس از مهمترین مباحثی است که در این شهر و مدیریت شهری مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز