خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

حادثه تروریستی اهواز هدایت شده بود/ نیروهای امنیتی پاسخگو باشند

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۰۹۲

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه ترورستی روز گذشته اهواز کاملا از سوی عوامل خارجی و در راس آنها آمریکا و اسرائیل هدایت شده بود.

علی ساری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، درباره حادثه تروریستی روز گذشته در شهرستان اهوز گفت: این حمله تروریستی به شدت از سوی مردم محکوم و رد می‌شود و با وجود تمام ناملایماتی و مشکلاتی که در داخل استان خوزستان وجود دارد و تنوع قومیت‌های ترک، عرب، بختیاری، همه اقوام از این حرکت منزجر شده و نارضایتی خود را نسبت به این اقدام غیر انسانی اعلام کردند.

وی درباره وضعیت امنیت شهرستان اهواز تصریح کرد: مردم این شهرستان نگران نباشند، شهر کاملا در امنیت است و اوضاع توسط عوامل انتظامی و امنیتی تحت کنترل بوده و مردم آنقدر به سیستم امنیتی اعتماد دارند که با این اقدامات تروریستی احساس ناامنی نکنند.

 ساری ادامه داد: اقتدار ایران در حوزه خاورمیانه، خشم کشورهایی چون آمریکا و اسراییل را برانگیخته است و به همین دلیل از طریق یک عده فریب خورده در داخل کشور دست به چنین اقداماتی می زنند. آمریکا و اسرائیل و حامیان آنها در منطقه تمام گروهک‌ها مانند کمله ها در غرب و الاحوازیه در خوزستان که باعث ایجاد اغتشاش و ناامنی در بین مردم می شوند را حمایت می کنند.

حادثه تروریستی اهواز هدایت شده بود/ نیروهای امنیتی پاسخگو باشند

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حادثه تروریستی روز گذشته در اهواز کاملا توسط این افراد از پیش طراحی و برنامه‌ریزی شده بوده و نمی‌توانسته در همان لحظات وقوع رخ داده باشد. مطمئنا این اقدام با هماهنگی و هدایت عوامل خارج از کشور صورت گرفته و هدایت شده است.

وی با انتقاد از عملکرد نیروهای امنیتی در حفظ جان شرکت کنندگان در مراسم روز ارتش در شهرستان اهواز اظهار داشت: مسئولان امنیتی کشور باید نسبت به این حوادث پاسخگو باشند تا از تکرار چنین اتفاقاتی در آینده جلوگیری شود. اینکه چه عاملی توانسته‌اند با گستاخی تمام شرایطی را فراهم کنند تا امنیت شهر اهواز را بر هم بزنند.

ساری گفت: در این زمینه نیروهای امنیتی سپاه، نیروی انتظامی، ارتش، وزارت اطلاعات و تمام گروه‌هایی که با امنیت کشور در ارتباط هستند باید نسبت به حادثه روز گذشته اهواز پاسخگو باشند. قطعا نقصی وجود داشته است که آنها توانستند دست به چنین اقدامی بزنند. 
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز