خبرگزاری کار ایران

در کرمانشاه رخ داد؛

۴ کشته بر اثر واژگونی پراید در سرپل ذهاب

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۹۶۳

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از کشته شدن ۴ نفر اعضای یک خانوه بر اثر واژگونی پراید در شهرستان سرپل ذهاب خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمد حیدری گفت: این حادثه صبح امروز در کیلومتر ۱۲ محور سرپل ذهاب-قصرشیرین رخ داد که در نتیجه آن هر ۴ سرنشین خودروی پراید که عضو یک خانواده بودند، کشته شدند.

وی افزود: در این حادثه خودروی پراید به علت خستگی و خواب آلودگی راننده از جاده منحرف و واژگون می‌شود که متاسفانه مرد ۴۲ ساله که راننده بوده به همراه همسر ۳۷ ساله و دختربچه ۵ ساله اش در صحنه تصادف جان خود را از دست می دهند.

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: با حضور نیروهای امدادی در محل دیگر دختر این خانواده که ۱۱ سال داشته به مراکز درمانی منتقل می شود اما متاسفانه وی نیز به علت شدت جراحات وارده فوت می کند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بارها از رانندگان خواسته شده که در هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری و حتی اگر هم شده دقایقی کوتاه به استراحت بپردازند.

وی تصریح کرد: بی توجهی به توصیه ها و هشدارهای پلیسی و این تصور که اتفاقی نمی افتد جان خیلی ها را گرفته است در حالی که بعد از هر ۲ ساعت رانندگی باید به مدت ۱۵ دقیقه استراحت کرد.

سرهنگ حیدری در پایان گفت: اگر این راننده به توصیه های گفته شده عمل می کرد امروز خود و دیگر اعضای خانواده اش جانشان را از دست نمی دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز