خبرگزاری کار ایران

همزمان با هشتم ماه محرم؛

آئین نذر کتاب در پارس آباد برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۶۲۲

مدیر اجرایی اولین آئین نذر کتاب در پارس آباد و عضو انجمن مهر امید گفت: همزمان با هشتم ماه محرم به همت انجمن مهر امید، برای اولین بار در پارس آباد آئین نذر کتاب توسط انجمن مهر امید برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، محمد دشتی کلانتر در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این آئین فرهنگی- مذهبی در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی و ترویج نذر اقلام فرهنگی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه انجمن مهر امید با ایجاد غرفه ای در میدان امام حسین(ع) پارس آباد اقدام به برگزاری آئین نذر کتاب می کند، اضافه کرد: در این آئین کتاب نذری به مردم اهدا شده و کتاب های نذری مردم را هم دریافت خواهیم کرد.

عضو انجمن مهر امید با بیان اینکه افزایش سرانه مطالعه موجب افزایش آگاهی می شود، ادامه داد: آئین نذر کتاب با شعار «با نذر کتاب، شمعی در حرم آگاهی بیفروزیم» به دنبال فرهنگ سازی نذر کتاب است.

مدیر اجرایی اولین آئین نذر کتاب انجمن مهر امید در پارس آباد تصریح کرد: تغییر ذائقه مردم پروسه ای زمانبر است بنابراین ما به عنوان یک سازمان مردم نهاد تلاش خود را برای تغییر ذائقه مردم انجام می دهیم تا در مسیر برنامه های فرهنگی حرکت کنند.

دشتی با اشاره به اینکه نذر کتاب، نذر دانایی است، افزود: مسئولان فرهنگی و مدیران اجرایی باید در اجرای چنین برنامه هایی به خصوص در شهرستان های خارج از مراکز استان، یاریگر سازمان های مردم نهاد باشند.

یادآور می‌شود انجمن مهر امید یکی از سازمان‌های مردم نهاد فعال معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل است و پیش از این هم در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی برنامه‌های«کمپین روزی 10 دقیقه مطالعه کنیم»، «کمپین بذل آگاهی»، «کمپین اهدای کتاب» و «کاروان های کتاب» اجرا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز