خبرگزاری کار ایران

نماینده قزوین در مجلس:

حمایت از صنعت چاپ می‌تواند رونق سایر صنایع را موجب شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۲۴۸

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت حمایت از صنعت چاپ و اعطای تسهیلات مناسب می‌توان ضمن افزایش درآمدزایی این صنعت به رونق سایر صنایع مانند بسته بندی کمک کرد.

به گزارش ایلنا، سیده‌حمیده زرآبادی در هشتمین جشنواره صنعت چاپ استان قزوین که عصر دوشنبه ۱۹ شهریور در سالن اجتماعات کتابخانه امام‌خمینی قزوین برگزار شد، گفت: جایگاه صنعت چاپ بالا است و تحول در عرصه صنعت را باید حاصل تکنولوژی روز آن دانست.

وی بیان کرد: صنعت چاپ به پویایی صنعت بسته بندی هم کمک می‌کند و اگر بتوانیم از این صنعت حمایت کنیم  به رونق اشتغال و صنایع دیگر هم کمک می‌شود.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال ۹۰ شورای سیاست‌گذاری صنعت چاپ تشکیل اما مدتی بعد منحل شد و امروز خلا نهادی که مشکلات این صنعت را پیگیری کند احساس می‌شود.

وی اظهارداشت: این که مجوز فعالیت در صنعت چاپ توسط سازمان صنعت داده می‌شود منطقی نیست زیرا این حرفه با فرهنگ و ارشاد ارتباط مستقیم دارد و باید متولی این کار وزارت ارشاد باشد.

زرآبادی گفت: استفاده از دستگاه‌های چاپ دیجیتال در این صنعت می‌تواند هم هزینه خدمت رسانی را کاهش داده و هم سود بیشتری برای فعالان این عرصه فراهم کند و ما نیز باید کمک کنیم تا با دادن تسهیلات مناسب، تجهیزات چاپخانه‌ها نوسازی و به روز شود.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی افزود :مالیات بر ارزش افزوده از مشکلات صنعت چاپ است که بزودی در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد تا بتوانیم آن را کاهش دهیم. اعطای تسهیلات کم بهره، بخشودگی مالیاتی، تامین سرمایه در گردش و نقدینگی از دیگر مشکلات این صنعت است که باید برای حل آنها اقدام کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز