خبرگزاری کار ایران

در سفر ۲ روزه به استان صورت گرفت؛

افتتاح ۱۵ طرح توسط وزیر بهداشت در خراسان‌جنوبی

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۵۱۲

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌منظور افتتاح ۱۵ طرح بهداشتی، درمانی و آموزشی و کلنگ زنی ۲ طرح دیگر وارد خراسان جنوبی شد.

‌‌به گزارش‌ایلنا، با حضور قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار خراسان‌جنوبی، رئیس دانشگاه‌ علوم‌پزشکی بیرجند و جمعی از مسئولان استان ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، مرکز ناباروری و نازایی رویش، ساختمان دندانپزشکی شماره ۲، مرکز یادگیری و آزمون‌های جامع الکترونیک، مرکز خدمات جامع اطلاع رسانی دانشگاه، کلینک تخصصی‌ و‌ فوق تخصصی بیرجند و مرکز خدمات جامع سلامت شهری قائم از جمله طرح‌هایی است که در بیرجند به بهره‌برداری رسید.

در شهرستان قاین نیز افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان شهدا، مرکز غربالگری‌سرطان، مرکز جامع تصویربرداری بیمارستان بامجهز شدن به سی‌تی‌اسکن جدید، مرکز همراهی بیماران و سالن اجتماعات بزرگمهر بیمارستان شهدا در این سفر به بهره‌برداری رسید.

همچنین آغاز عملیات اجرایی بیمارستان دوم قاین از دیگر طرح‌های مطرح شده در این سفر است.

به گفته کاظم قائمی (رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند) مهمترین طرح این سفر افتتاح اورژانس بیمارستان شهید چمران فردوس است که با حضور وزیر بهداشت اورژانس جدید شامل چهار اتاق عمل مجهز، بخش‌های زایشگاه، LDR، NICU و ICU به بهره‌برداری رسید.

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در این سفر ۲ روزه در نشست با اعضای هیات‌علمی، فعالان و دست‌اندرکاران حوزه بهداشت‌و‌درمانی استان با حضور استاندار خراسان‌جنوبی و پروفسور مهدی بلالی‌مود پدر علم سم شناسی ایران شرکت و از برخی مراکز درمانی بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز