خبرگزاری کار ایران

رئیس‌کل دادگستری استان خبرداد:

کشف بیش از ۳۰ انبار کالای احتکار شده در قزوین

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۱۶۱

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین از کشف ۳۰ انبار احتکار شده در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام نورالله قدرتی در جلسه شورای اداری شهرستان البرز اظهار کرد: به تازگی ۳۰ انبار احتکار شده کشف شد که احتکار ۲۱ هزار تلویزیون در یک انبار یکی از آنهاست که ارزش میلیاردی داشت و بر اساس بررسی‌های صورت گرفته صاحبان برخی از این انبار‌ها از سال‌ها پیش شروع به احتکار کالا کردند.

حجت الاسلام قدرتی افزود: باید از هر فرصتی که در اختیارمان قرار می‌گیرد در راستای خدمت‌رسانی بهینه به مردم استفاده کنیم و هیچ‌کدام از قرارگاه‌های فرهنگی، سیاسی و قضایی از این مقوله جدا نیستند.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: قانون تجارت نیاز به اصلاح دارد و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید برای این امر اقدام کنند؛ چرا که مشکلات عمده‌ای از این طریق به جامعه وارد می‌شود و به فرض مثال برخی از شرکت‌های تولیدی که تمام امور اداری خود را در تهران به انجام می‌رسانند، با اعلام ورشکستگی خود، موجب بروز مشکلات حقوقی و کارگری بسیاری در استان می‌شوند.

حجت الاسلام قدرتی در این جلسه به منظور جلوگیری از استحصال آب، خواستار ارائه تاریخ دقیق مجوز‌های صادر شده چاه‌های آب استان در سال‌های گذشته از مسئولان اجرایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز